utorok 8. januára 2013

Pohladenie pleťovou kozmetikou

Ach, kde sú tie časy, keď nám mama líca natrela voňavou Niveou či nechtíkovou Indulonou a mohli sme bezstarostne vybehnúť von do treskúcej zimy a vďaka detským gangom odvedľa nebojácne okúsiť na vlastnej tvári "snehové masky":) A neskôr, aké to bolo krásne otvárať kelímky s maminými krémikmi, akoby to boli poklady, ovoniavať a chcieť sa nimi natrieť, objavovať čaro kozmetiky. Tie vône sa nezabúdajú a myslím, že každému dievčatku mamin krém voňal najkrajšie na svete. Chuť privoniavať k nim mi ostala dodnes a vždy, keď sa do maminej kúpeľne dostanem, tajne beriem do rúk malé, krásne krabičky, pomaly otváram viečko, privriem oči, privoniam a prenesiem sa do detstva. Aj keď sa značky a produkty za tie roky obmenili, na tom pocite sa nič nezmenilo. Stále voňajú najkrajšie na svete...

foto web: vintage polička na kvetinkovej stene. aaach...

A aj keď sa mne samej polička s produktami na pleť neustále rozrastá o voňavé poklady, sú to vône iné, akési moderné a nie také čarovné. Starostlivosť o pleť je však základ krásy:) a tak si pre každodennú starostlivosť vyberám produkty, ktoré okrem príjemného pôsobenia na ňu oslovujú aj ostatné zmysly - napríklad zrak svojím pekným obalom:)

foto: môj skin care v plnej zbroji

1. ODLIČOVANIE
Mohlo by sa zdať alfou a omegou čistenia pleti, no vziať vatový tampónik a odlíčiť si make-up ešte pred relaxom v horúcej sprche je pre mňa akýmsi krokom naviac, ktorý často vynechávam. Asi sa do tej sprchy tak ponáhľam a teším a chcem ešte aj v nej vyzerať krásne:) že odličovací krok spájam rovno s druhým krokom...

foto: preslávená micelárna voda Bioderma Sensibio, ktorú v občasných nelenivých
chvíľach používam na odlíčenie očného mejkapu. Neparfémovaná, nelepivá,
jemná. No či až tak zázračná, musí posúdiť asi každý sám za seba... Pre naozaj čisté a
odlíčené oči u mňa jednoznačne a bez váhania musí nasledovať krok 2...

2. ČISTENIE
Milujem ho. Tento produkt i tento krok. Po dlhom dni urobí mastnej až zmiešanej pleti skvelú službu a obsahuje jemné zrniečka, ktoré pleť príjemne pílingujú. Ak vynecháte krok 1 a nepoužili ste vodeodolnú špirálu, skvelo odličovač nahradí a umyje naozaj všetko. Pumpičkové balenie je maximálne praktické a jedno stlačenie je presne to množstvo, ktoré vám na umytie vašej spanilej tváričky postačí. Máloktorému produktu sme my, milovníčky kozmetiky, verné (och, nevernice), no tento objednávam zas a znovu a veľmi si spolu rozumieme:)

foto: pílingový čistiaci gél Pure Skin od Oriflame

3. TONIZÁCIA
Tonizovanie a dočisťovanie pleti pleťovou vodou je môj veľmi obľúbený krok. Zvlášť, ak je spojený do pohladkania tváre úžasnou micelárnou vodou Avène. Pleť vyčistí, upokojí, pohladí. A vonia! Krásne, čisto, jemne, milo. Tak, že si to najskôr ani nevšimnete a myslíte si, že to skrátka vonia tá čistota z vás:) A - veď je to vlastne aj pravda... :) Na odličovanie očí túto krásku však nepoužívam, tam lepšie poslúži už spomínaná Bioderma. To náš vzťah ale vôbec nekazí a rada si túto čarovnú vodičku schovávam pre svoju pleť.

foto: micelárna voda Avène v mini 50ml balení z časopisu, do ktorého si priebežne
dolievam zo 400ml fľašky z lekárne:) love it.

4. HYDRATÁCIA
Čistenie pleti modrým Pure Skin gélom si určite vyžaduje následné neodkladné krémovanie. Ďalší obľúbený krok:) Mojou pleťou prešlo už naozaj množstvo krémov a keď sa nejaký minie, už-už sa teším na objavovanie nových. Vlastne, stáva sa skôr to, že nový objavujem už počas používania predchádzajúceho, a tak sa to občas pekne hromadí. Poznáte to. Z výberu pleťového krému nerobím vedu, a preto ak mi vonia, nie je príliš hutný alebo ma roztomilý obal...sem s ním! Momentálne sa v mojej skin care zbierke nachádza denný krém od značky Ryor na citlivú pleť s amarantovým olejom, pozíciu nočného krému si vybojoval (i keď nebol to boj ťažký, a ani férový - veď len posúďte tú rozkošnú kozu!) krém od značky Ziaja. Tieto dva krémy aktuálne trošku vytlačili z výslnia úžasný, milovaný, univerzálny krém v kovovej tube od značky Just so soľou z Mŕtveho mora. Tá vôňa!

foto: denný krém na citlivú pleť s amarantovým olejom. Ryor v novom (mojom) šate.
Ale o tom niekedy inokedy... Krémik má zvláštnu parfemáciu, ktorá mi pripomína vôňu
jedného obchodíku s obrazmi, olejovými farbami a keramikou. Vravím. Zvláštne:)
foto: mastnejší, no na zimu skvelý a neodolateľný nočný krém s kozím mliekom
Ziaja goat´s milk. Tiež ho milujete?
foto: "krém na všetko", voňavý San´ Active Creme od značky Just

 5. NIEČO EXTRA

Očný krém - nie každý ho používa, no ja už sa bez neho nezaobídem. Obľúbila som si ľahučký svetlunkomodrý od Oriflame - Seeing is believing, ktorý nie je príliš hutný, ani príliš vodový. Skrátka akurát. Používam ho ráno aj večer, plus ráno dopĺňam o chladivú minityčinku Oxygen Boost Eye Stick, tiež od Oriflame. Oba tieto produkty majú pomáhať proti unaveným očiam a opuchom. Sú to moji obľúbenci a mám ich "vždy na očiach".

foto: modrí šikovní pomocníci proti unaveným očiam, Oriflame
Peeling - krémové, gélové, jemné, hrubé, všakovaké. Mne sa však najlepšie osvedčil tento práškový Radiance energy powder scrub, ktorý prstami nanesiete na navlhčenú pleť, trochu pomasírujete, opláchnete a môžete sa tešiť z jemnučkej tváričky.

foto: sypký púdrový píling Oriflame pre zaručene hladšiu a rozžiarenú pokožku

Maska - cenu pre najlepšiu masku pre môj typ pleti získava jednoznačne táto krasotinka v ružovom šate. Čistiaca ílová maska s výťažkom z bodliaka, ktorú ak aplikujete správne a necháte na pleti pôsobiť (zaschnúť) na 10 minút, rozšírené póry budete hladať cez lupu:) Pleť krásne prečistí, stiahne, upokojí. Je to skrátka miláčik:)

foto: čistiaca ílová maska s bodliakom Pure Nature, Oriflame

Snáď sa mi moja pleť poďakuje, že si ju tak hýčkam a odvďačí sa svojou nekončiacou krásou. Už teraz sa teším. Idem ju ešte po dlhom článku osviežiť kvapkami Eau Thermale a nechať sa na vlnách termálnej vody unášať až do mestečka Vichy...:)

foto: termálna voda Vichy na upokojenie, osvieženie i posilnenie obranyschopnosti pleti

Dovidenia a bon voyage aj vám na cestu ku krásnej pleti!:)


4 komentáre:

  1. Uniklý článek...ha há, to je takové štěstí, když si při pročítání tvých starých článků objevím některý, který jsem nečetla! Užívám si, popíjím kávu a jahodový koktejl a s otevřenou pusou zírám na všechny tvé pokladíky. A čo toto? Čo ten krém na všetko? Just? Kde ho Dandelijonka kúpila? Vivinka ho něznáje! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júúú, nový komentár od Viví pod starým článkom! Ha há, to je takové štěstí!:-)) Perfektné všetko! Jahodový koktejl a kávičku ponúkame návštevníkom Dandelijon bločku pri zvláštnych príležitostiach;-), napr. ako je táto:)))
      Vivinkoo, krémik Just Dandelijonka vygúglila (lebo raz zavoňala a ihneď objednala:P) kedysi na eshope trea.sk, ktorý sa už ale tvári ako neexistujúci... snáď nevypredali všetky voňavé krémiky!:O
      Ale tu, tu je aspoň informácijó o mojom slanom JUSTíkovi "prichádzajúcom z prírody":)
      http://www.just.sk/produkty/mrtve_more/k5172

      ...jaj, to bola ale príjemná návšteva! ;-) ♥

      Odstrániť
    2. Dandelijonko, gůglit buděm ako o život, lebo tento krémík velice nutně potrebujem. ;-) Ďakujem za všetky informácie.
      Takú návštěvu si něchám zase brzy líbit ;-) - tuze dobre je u těba.
      Jsi moje víla z pohádky, už som na to prišla, prečo si taká milá, také kúzlíčko si moja. Tváríš sa, ako bys bola z masa a kostí, ale namiesto toho si celá třpytivá, umíš kúzliť a žiješ v pohádkovom svetě. Ale že mi to trvalo, než som na to prišla! ;-)

      Odstrániť
    3. Vivinko, ty si ma idealizuješ, mne je to jasné;D, ale keby som mala tú čarovnú paličku, hneď a zaraz by som ti ten krémik pričarovala (a nielen ten:-)))*

      Odstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...