streda 10. apríla 2013

Príbeh o šťastných makadamovo-medovkových vlasoch alebo ako sa mi prihovoril klokan

Tento príbeh bude skrátka o tom, ako to bolo s Aussie...
Ako to už tak býva, celé to začalo na jednom blogu. Lákať na kozmetiku, cha, to tie blogy vedia. Za toto tentokrát môže Plum (a aj ten klokan, ale o tom neskôr). Práve ona trojminútový zázrak od Aussie preslávila a nebyť jej, ten klokan by mi určite neskočil z regálu rovno do košíka.
Je to teda aj príbeh o tom, že veci si vás skrátka nájdu, počkajú, že vás dostihnú (no aby nie, fakt nebežím rýchlejšie než malá kengurka:) A to aj také, ktoré ste si kúpiť ROZ-HOD-NE neplánovali;)


Lásku a starostlivosť nejakého kondicionéru si moje vlasy moc neužijú (a že by sa im zišla!). Čo toto už je za lenivosť? Aká je - také je, moja je. Priznávam a sypem si popol na vlasy (ach, tie si pri mne užijú). Od prírody sú vlnité, od mladosti farbené. A aj keď by ich pred veľkými suchotami častejšie masky, zábaly či pravidelné používanie kondicionérov a balzámov obveselili, nie a nie sa k tomu dokopať. To ma musela kopnúť až tá kengura...

A tak sa to stalo. Pobehovanie medzi uličkami drogérie je parádna vec. Čo tam sa dá všetko objaviť! Mňa však aj avizovanie Aussie výrobkov v DM drogériách nechávalo chladnou, sebakriticky si uvedomujúc svoju nekondicionérovú časť osobnosti. Lenže. Tam bol ten klokan! A ja už som stála v Aussie uličke a oňuchávala všetky fľaštičky;) Jééj, klokanček, úžasný! Len ktorého si vybrať... V tom sa mi ale z jednej fľaše jeden najmilší prihovoril. Vraj on je na vlasy - počúvajte to - "suché, poškozené a poněkud nešťastné" (rada čítam v češtine;) V tom moje vlasy zvedavo nadskočili. A ja tiež. Milujem, keď sa na produktoch objavujú neobvyklé texty, slová a názvy, a navyše som svoje vlasy o ich nové šťastie nechcela a nemohla pripraviť. Nezbalil ma teda 3 minute miracle, ale šampón Miracle Moist. It´s a miracle (well kind of). Not like child birth or a solar eclipse, but our formula, with Australian Macadamia Nut Oil. Jééé! A šup do košíka:) To bude niečo pre moje (ne)šťastné vlasy...

And here we go: každý, kto vlnité vlasy do vienka dostal, vie, že sú suchšie, než ostatné, a lesk z nich treba trošku dolovať. Napriek tomu sa na svoje vlasy s láskou usmievam a verím, že im to pomáha:)) Končeky sú suché a už sa pýtajú do kaderníctva,  no nie sú rozštiepené, za čo ich chválim a olejových vlasových pomocníkov velebím:) Čo už s týmito vlasmi bolo robené, nechám na vašu predstavivosť, len dodám, že mi je ich spätne občas ľúto. Preto ten šampón šťastia má v našom vzťahu logiku.

Hustý, penivý, zázračne zvlhčujúci? šampónik farby makadamu ma ale zaujal nielen svojím nápaditým balením. Vlasy mám po ňom akoby hustejšie a nadýchanéé ako bábovka:) No toto! Už pri sušení (fénom), keď si človek zachádza do vlasov prstami, zdalo sa mi, ako by tam tých vlasov bolo viac. Poznáte ten pocit?
Tá vôňa ma baví... Ako sa už ukázalo na mnohých blogoch a v mnohých diskusiách, táto trošku umelohmotná parfemácia nemusí voňať každému jemnému ňufáčiku. No nám, ktorí sme vyrastali v ´tých rokoch osemdesiatych´ a malými zúbkami nadšene a so všetkou vervou žuvali občas trošku tvrdé, ale nádherne ružové Pedro žuvačky, musí byť každé umývanie a ošetrovanie vlasov s Aussie zázračným prenesením do detstva:) A žuvačkovo mi potom vonia celá kúpeľňa. Tomu hovorím zázrak!;) Aj dve malé mačiatka zo sponiek z amsterdamského trhu sa na to prišli pozrieť a privoňať (a myslím, že chceli aj na vlastnej kožušinke vyskúšať, o tom však zatiaľ po kúpeľni kolujú iba dohady).


No, každopádne, po tomto akte šťastia cupitalo sa rovno aj pre 3 Minute Miracle. Ja za to fakt nemôžem. Veď fakt som ho nechcela!  Ale ten klokan mi nedal spať. Tento zas hovorí, že je s austrálskou medovkou. Chalani, chalani...
To balenie ma baví... Ako sa už ukázalo na mnohých blogoch a v mnohých diskusiách, toto špeci baleníčko nemusí vyhovovať každej labke. Ale je s ním taká sranda! Nemusíte nič otvárať, odšróbovávať, viečko pokladať (...žeby v tom spočívala moja lenivosť používať nejaký kondicionér? Hmmm...), stačí stlačiť "na patričných miestach", trošku ružového kondicionéru "vyprdnúť", napočítať do stoosemdesiat, a je to:) Vlasy mi určite zjemní, no na moje koncozimné konce zdá sa mi byť trošku prikrátky. Čo je ale skvelé, a čo oceňujem, že mi pri/po oplachovaní nezostáva na vlasoch taký ten klzký pocit a film, ktorý pri iných produktoch možno vlas viac uhladí, no ten môj aj zaťaží. Ach, je to celé akési zamotané a komplikované. Ale jedno viem. Tento kondicionér ma k jeho používaniu prinúti bez nútenia, lebo je s ním veľká zábava:) A výsledky možno uvidíme časom, lebo zatiaľ sme spolu strávili len pár krátkych, ale veselých a voňavých chvíľ.


Milé mačiatka teda nakoniec usúdili, že nových dvoch klokanov budú v kúpeľni (ich revíre) akceptovať:)


4 komentáre:

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...