streda 13. februára 2013

Streda - nový wishlist treba

Presne ako som bola bývala avizovala, mesiac február mi tu vyskladal svoj vlastný wishlist. Vraj naozaj nevie, komu môže vystačiť jeden wishlist na celý rok. Nenamietam a som za. A tak sa idem pozrieť, čo mi na svoju ružovú nástenku zavesil...


Missha Super Aqua Snail Cream - no isteže. Krém so slimačím slizom musí byť kozmetická lahôdka:) A ak by mi k nemu pribalili aj živého slimáčika - nového domáceho miláčika, nehnevala by som sa. No a jedného dňa, keď by sa mi snail cream minul, každé ráno aj večer by mi sa mi mohol chodiť poprechádzať po tvári:)

foto web: Cell Renew Snail Cream od Missha

Me Me Me Fire Eyes - no veď už len ten názov. To sa nikto diviť nemôže, že si toto quatro na nástenke visí. Očných tieňov doma prebytok, no ale aj tak! Tento štvorfarebný pampúšik bol by mnou milovaný.

foto web: Eye Inspire Catwalk Quad Collection od Me Me Me

Embryolisse Lait-Créme Concentré - toto chcem a chcem a chcem. Bohatý univerzálny krém v jednoduchej kovovej tube s povesťou hydratačného zázraku. No čo mám dodať - ho chcem a chcem a chcem:)

foto web: hydratačný Lait-Créme Concentré od Embryolisse

Chanel Vitalumiére Aqua - ach, Chanelko, kedy už budeš môj? Do leta to musíme stihnúť, som na teba taká zvedavá! Keby si sa nakoniec stal mojím naj-mejkapom, to by bola paráda! Budem v to dúfať a teším sa naše aqua stretnutie.

foto web: Vitalumiére Aqua make-up od Chanel

A príďte na to stretko aj vy ostatné wishlistové kúsky, mám také tušenie, že by ste sa všetci spolu k sebe krásne hodili. A, samozrejme, aj ku mne:) Kde bývam, viete. Vravela som vám to už viackrát. Najmä tebe, milý Chanel, ehm ehm...

Dvere máte u mňa vždy otvorené!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...