utorok 16. júla 2013

Hľadá sa: PRSTIENOK

Prosím, žiadnu paniku. Žiaden prstienok som nestratila (teda, aspoň nie v poslednej dobe;), len... pamätáte sa, ako ste mi minule pomáhali nájsť náramok? Ten pravý na letné dni, ktorý najkrajšie a najlepšie zo všetkých ozdobí opálené ruky? Tak dnes vás prosím o pomoc znova:-). Keď zalovím do krabičky s prstienkami, väčšinou si chcem vziať všetky a potešiť tak každý prst. Lenže, to je nielen značne nepraktické, ale i poněkud nevkusné:-). A tak to často skončí tým, že prstienky len pohladím, poskúšam, poobdivujem a nechám ležať v krabičke do ďalšieho dňa, kedy snáď budem rozhodnejšia a jeden si k svojmu aktuálnemu outfitu a aktuálnej nálade vyberiem. Tak sa to opakuje aj niekoľko dní, na moje prstienky padá tma čiernej šperkovnice a ja sa obávam, že leto prefrčí bez ozdôb. A to sa nesmie stať! Prosím, pomôžte mi vybrať si. Spolieham na vás a váš znamenitý vkus;-). Ak vás ňúrenie sa v (cudzích) šperkoch a bižu baví tak ako mňa, o zábavu máme postarané. Už sa teším, čo (mi) vyberiete!

O vtáčikovi a tých ostatných si môžete prečítať TU, TU aj TU alebo TU. Tututuuu!:-)

V tej čiernej škatuľke, v ktorej ich ukrývam, nájdete hlavne kúsky strieborné, niektoré s kamienkami, iné ručne tepané, s kúskom farby, sklíčka, korálkov či koralov. Pár z nich (viď foto s vtáčikom) sa tu už objavilo, pre tie ďalšie je to premiéra. V krabičke ich čaká ešte pár, no dnes sa fotiť akosi nechceli. 
Tak sa pozrime na tie odvážnejšie z nich:-).

Tmavý podklad s vystúpenými striebornými srdiečkami a nepravidelnými okrajmi. V ponuke uniformných prstienkov v klenotníctvach ma okamžite zaujal a z obchodu sme odišli spolu. Raz darmo, srdcu nerozkážeš;-).

Už ani neviem, odkiaľ tento milý pastelový fešák z korálkov je, ale je mu u mňa dobre. Lebo ja mám korálky aj pastely veľmi rada:-).

Po hravom kúsku trošku (od)vážnejší. Nehnevala by som sa dostávať takéto prstene aj častejšie;-). Masívne kúsky sú vítané!

A pokojne sa môžu aj ligotať a byť posiate desiatkami (nefarebných) minikryštálikov. Mať tvar srdiečka alebo geometrický. Áno áno, ku mne, prosím.

Aha, tu ste:-). Srdiečko, štvorec, ručná práca, trocha farby pre kontrast a šťavu. Aaach♥.

Pimprláčik v pomerne veľkom obdĺžniku - no ja sa mám, že niekto takéto poklady vyrába!:-)

No nepohrdnem ani futuristickými prvkami a tomuto asymetrickému elegánovi sekunduje aj krásny náhrdelník.

Rovnako, ako aj tomuto masívnejšiemu kúsku s oranžovo-červeným koralom. Vlastne, táto koralová kolekcia, z ktorej prvý kúsok som dostala k promóciam, sa postupne rozšírila aj o náramok a náušničky. (A opäť tie štvorce!:-)

Prstienok tento nežný, vypletaný, je už tak trošku veterán. Dnes už po takýchto kúskoch nesiaham, no tento milujem. Stále a navždy:-).

A ako by to bolo, keby sa v celej zbierke nenašiel kúsok fialovej?;-) Tento na mňa zašmurkal v obchodíku plnom strieborných pokladov v Grécku, kde by som dokázala stráviť hodiny. A neviem, či som ich tam aj nestrávila...;-) A odniesla si parádne kúsky nielen pre seba.

Jeden z tých najmasívnejších, aké prstienková krabička ukrýva. A viete čo? Je úžasný!:-)
(Keď som tento prstienok dostala, nosila som ho deň-noc. A vždy, keď som si ho náhodou zabudla ráno pred odchodom z domu, alebo večer pred odchodom z práce, bola som tuze nešťastná. Až som jedného dňa od mojej silnejšej polovičky dostala ešte jeden taký istý. Vraj, aby som mala jeden doma a jeden v práci (a bola už stále šťastná;-). ♥

A ja som:-).
A to aj vďaka rybičkám, ktoré mi občas plávajú okolo prsteníčka, šikovným ľuďom, ktorí dokážu vytvoriť nádherné kúsky aj vďaka tým, ktorí ma takými kúskami často obdarovávajú. Lebo ma poznajú a vedia, že prstienky sú moja láska, a že keď nejaký výnimočný objavia, nesmú ho pod nalešteným sklom zlatníctva alebo obchodu s ručne vyrábanými šperkami nechať. 
Na mojich prstoch im bude (naj)lepšie ;-).

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem Romy, som rada, že sa ti páči:). A pomohla si mi s výberom, hneď som si ho aj dala na prst;-). ♥

      Odstrániť
  2. Uff, ty si nam teda nedala ani trochu lahku ulohu... :) U mna vedie asymetricky strieborny...a potom srdiecka farebne, no a tiez nefarebne. Ajaj uz je toho vela..no dufam, ze aspon mala rada dobra ;)
    Ale ten dvoj-darcek toho isteho prstienka ma uplne dostal! Silnejsia polovicka musi byt velmi vsimava...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tinuš, aj malá rada môže byť "veľká", hlavne ak je srdiečková;-) a zo srdca:). A viem, že tá tvoja taká je:). Tak dnes srdiečka a zajtra asymetrický (ten je tiež od polovičky;-).
      Ďakujem Tin, vedela som, že pre vás žiadna úloha nebude ťažká;)**

      Odstrániť
  3. Prvý je nádherný ! :p

    GIVEAWAY WITH OASAP.COM !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...