pondelok 19. mája 2014

Májové kozmetické okienko

Moje okno sa (a nielen teraz v máji) už takmer ani nedá otvoriť. Na jeho parapetu totiž od nepamäti kladiem, staviam a ukladám, čo mi príde pod ruku. Vlastne - vôbec nie! Každá vec musí prejsť dômyselným konkurzom, či sa na okennú parapetu hodí, či na nej ladí, či tam pre ňu bude dostatok miesta, či je to niečo, čo musím mať poruke. A že takých vecí je! Len pozrite...

Zápisníky všetkých druhov, tvarov a veľkostí, najnovší krém na ruky Heathcote&Ivory, najmilší kalendár s kresbami, najčarovnejší ružový koník alebo plechová krabička z Marks&Spencer s čokoládovými vajíčkami vo vnútri a zajačikmi na obale.

No a štetce. Samozrejme. Tie už poznáte. Odkedy ste sa nevideli, pribudol do zbierky len jeden, a to celkom nedávno - jemnučký a hebučký štetec na púder od EcoTools. No a odminula sa štetce presunuli práve sem, na okennú parapetu, lebo na kozmetický stôl už sa akosi nezmestili... ehm. A čestné miesto na parapete rozhodne patrí aj novému setu od PRITI NYC na francúzsku manikúru, ktorý vám určite v blízkej dobe ukážem aj v akcii. Francúzska manikúra tu veru ešte nebola. Je to možné?

A práve (všetky) laky, ktoré sa tu ešte neobjavili, na parapete stoja a čakajú. Každý nový či "neukázaný" si nechávam práve tu, na očiach. A pre inšpiráciu. Lebo ak by som ich odložila do krabice pod stolom, tak skoro by sa asi "svojho" článku nedočkali...

A mohli by z toho byť nešťastné. A nešťastné laky, to je hotová galiba. Preto sa radšej snažím, aby všetko moja kozmetika bola happy. Alebo háppy? No, snáď to znamená to, čo si myslím (ale usudzujúc podľa optimistickej ružovej krabičky so somárikom myslím, že si myslím správne;-) a dodávam, že háppy som aj ja, lebo každý nový Dr. Hauschka na parapete = jediné. A to: ♥

A keď už hovorím o šťastí, musím vám povedať o mojom staro-novom Gabriella Salvete bronzeri. Ktorý je asi bronzerom mojím najobľúbenejším. Než sa mi ten minulý rozbil. Vlastne aj potom. Dala som ho totiž do plechovej krabičky od cukríkov a urobila z neho sypký bronzujúci púder.:-) Ale zálusk na nový som, samozrejme, mala už vtedy. Že kedy? No, kedykoľvek. Raz. Niekedy. Asi v lete. Alebo keď miniem jeho sypké alter ego z plechovej krabičky od cukríkov. Lenže! Posledná návšteva drogérie zmenila moje nejasné plány a urýchlila bronzový nákup. V celom GS stojane totiž po krásnom kvetinkovom bronzeri ani chýru! Škandál nedoziernych následkov (ktoré siahali až k pokladni). Práve tam totiž posledné kúsky tohto slnkom pobozkaného púdru vypredávali. Chudáčik! Ležal tam zabudnutý medzi svojimi polorozsypanými súrodencami a čakal na svoju chvíľu. Myslím, že čakal na mňa. Chudáčik. Či to už som hovorila? Neboj sa, teba už nerozbijem! U mňa budeš háppy! ♥

Tak ako (dúfam) aj tieto dve špirály od Miss Sporty. Stoja si tu takto samé, lebo do plechového zeleného hrnčeka už sa nezmestili. Preplnenosť hrnčeka ma však v ich kúpe zastaviť nemohla, keď sa o nich všade na blogoch tak básni. A navyše - špirálu od Miss Sporty som snáď nemala ani v časoch stredoškolských misssportyovských:-). A tak aspoň bolo čo objavovať...

A objavila som! Zo žltej a oranžovej varianty u mňa asi zatiaľ víťazí tá oranžová (no rozhodne nie farbou obalu;-) Studio Lash Incrediball (super názov, mimochodom!). Plastové štetinky s fakt šikovnou guličkou (alebo loptičkou?) na konci, konzistencia akurát a skvelá výdrž. Incredible! A hádajte, ako sa zvyknem tváriť, keď taký špirálový poklad v drogérii objavím? (foto napovie;-)


37 komentárov:

  1. incrediball je fakt poklad :) tiež som bola prekvapená a spokojná a potom som "nakazila" aj svoju sestru

    tie ružové vreckovky happy musím nájsť!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja keby som mala sestru, tiež by som sa ju veru snažila kozmeticky nakaziť (takto si to ale odnášate vy;-). Ružové vreckovky sú z druhej strany zelené! Je to nejaká super-double-detská-verzia, ale to ma veruže vonkoncom nemohlo zastaviť.;-))

      Odstrániť
  2. Tak takové okno s parapetem bych brala všema deseti =D. A mimochodem, ta první fotka je tak doknalá! Jak to tam spolu všechno ladí...no úplná harmonie =).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Izzie moja milá, okno i parapet sú poctené! A všetky veci z prvej fotky odkazujú, že keď príde na parapete na utieranie prachu, také harmonické to zas nebude...;-) Ale dovtedy si tú harmóniu užijú:-), ďakujem!♥

      Odstrániť
  3. Máme stejný diář, ten s těmi ptáčky. :) Zkoušela jsem jednou tu žlutou řasenku a spokojená jsem moc nebyla, ale když je tu ta oranžová tak chválena, tak ji mám chuť vyzkoušet. Bronzer je supr, taky jsem s ním spokojená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rovnaký diár aj spokojnosť s rovnakým bronzerom? Jéj, tak to ma teší Romanka!:-) A potom jedine dúfam, že aj s oranžovou špirálou budeš prípadne spokojná! Nehovorím, že je to najlepšia špirála na svete, ale takú som vlastne ešte ani neobjavila...:-)

      Odstrániť
  4. Jéje, teda....kalendář s obrázky. Poraď, kde se dá sehnat tak pěkný a roztomilý? Já nad jeho výběrem v lednu vždy strávím tolik času a nikdy nenajdu takový, který by se mi líbil. Pak bronzer od GS - o něm si neměla vůbec mluvit, protože ho teď chci! (uvědomila jsem si, že asi žádný nemám). No prostě, úžasný článek doplněný úža fotkama <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kristýnka, ten kalendár, že? Keď som ho dostala (ako darček od kamarátky), mohla som na ňom oči nechať:-). A tak som ho teraz išla zvesiť z okna a pozrieť sa, kto ho vyrába. A našla som toto: http://maraw.pixpo.cz/ :-) Je fakt úplne, ale úplne roztomilý! Juj, a ten bronzer - pardóón;-)), ale musela som vám o ňom povedať...;-) Mám odtieň 01, na povrchu má taký zlatý poprašok, ale toho sa netreba báť, pod ním už taký zlatý nie je (teda vlastne je, ale úplne v inom zmysle...), no, mám ho skrátka rada:-). A tvoje komentáre tiež!:-**

      Odstrániť
  5. Oranžová Miss Sporty bola posledná "tradičná" špirála čo som mala, než som prišla na prírodné :) Ale nejak mi za ňou ľúto nie je, výnimočne dobrá sa mi nezdala.
    Teraz keď vidím tvoje štetce od Real Techniques musím rozmýšľať - zvažovala som od nich kúpiť Buffer brush, alebo rovno celú sadu :D Ale potom som čítala veľa chvál na (podstatne) lacnejšie štetce z ebay, tak zvažujem, či kúpiť tieto značkové, či ušetriť (jedna bielo-zlatá sada už ku mne ale cestuje :) ).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja a všetky špirály sveta sme na vojnovej nohe, takže ak občas objavím (zvlášť v drogérii) niečo, čo sa nerozmaže, sem s tým!;-) A tá incredible ball má tiež čosi do seba (len to s ňou treba trošku vychytať:-).
      Štetce - júúj, tie sú moja láska (dokaz TU), takže nemôžem inak, než odporúčať!:-) Mám rada Samanthu, mám rada Pixiwoo, mám rada tú značku, ten dizajn, tú jemnosť a multifunkčnosť + cena na iHerb je rozprávková... no proste, za mňa Real Techniques určite áno (a - asi po novom? - sa dá internéšnl objednávať aj priamo z realtechniques.com ... ach, asi budem musieť nejaké štetce dokúpiť...:P

      Odstrániť
    2. Áno, iherb je aj moja destinácia nákupov (viď početné recenzie na mojom blogu) :D Inak teraz sú tam štetce Real Techniques aj v zľave (do zajtra), preto nad nimi rozmýšľam, zatiaľ mám doma od nich len Stippling brush. Chcela som kúpiť Sam´s Picks set, lenže na potvoru je vypredaný, tak ešte zvažujem Core Collection. Len tým, že používam minerálny makeup zišiel by sa mi práve ten väčší set a ...ach, no nejdem tu rozpisovať moje dilemy :D

      Odstrániť
    3. Čože? Zľava? Na RT štetce? Ajaaaj, už tam letím!:D Ešte to stíham!;-) Škoda toho vypredaného setu veru... buffing brush je zo všetkých na minerálny mejkap asi najideálnejší, takže potom jedine Core Collection, len je otázne, či by si využila aj tie ostatné zo setu... ale zase za tú zľavnenú cenu super kúpa podľa mňa.;-) No alebo potom Expert Face brush? Na ten mám zálusk ja:-), na bronzer, kontúrovanie alebo tekutý mejkap... ach jaj, je to ťažké veru, keď chce človek všetky! A dilemy dôverne poznám.;-)) Tak dobre nakúp!

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. Milá Miška, aj ty si taký milý a usmiaty poklad:-), ďakujem!

      Odstrániť
  7. ja milujem tvoj cit pre detaily, a tiež tvoju mániu pre zápisníčky a diáriky....ja som taká istá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jé, tak to je potom perfektné, že sme sa stretli!:-) Ďakujem pekne Kristínka, píšem si ťa do zápisníčku!;-)) ♥

      Odstrániť
  8. tuším som zamilovaná do tvojej parapety :X :)) U Pampelišky je vždy krásnô :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, ôóó! Zlato, vidíš tie dve mačiatka na kalendári na parapetke? Tak to sme teraz akože my dve, OK?;-) Uch juch, ďakujem bejby!♥

      Odstrániť
  9. Zápisníčky všeho druhu, to jsme na tom stejně :-). Nejraději bych kupovala další a další :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Lilly, tak to ideme najbližšie na zápisníčkový nákup spolu!;-)

      Odstrániť
  10. Vůbec se růžovému koníkovi nedivím... u Tebe na parapetu musí být háppy každé zviřátko, které má to štěstí, že se tam ocitne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaj (alebo jáj?;-), ale aká ja som háppy, keď sa na mojej blogovej parapetke ocitnete vy, to sa ani nedá vypovedať. To by každé zvieratko muselo minimálne o krok (či skok) ustúpiť, keby som tam tú radosť chcela položiť:-). Niki, pusa (cez okno;-) letí! :-***

      Odstrániť
  11. moc hezké fotky:))

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti, Evelínka, to sa moc hezky poslouchá:-)).

      Odstrániť
  12. Jooj, u teba je tak krásne ! (ah jaj a koho mi tá šarmantne zaprataná parapeta pripomína, no áno, áno, môžeme trikrát hádať… :D Aj ja som vždy taká nejaká háppy keď k tebe nakuknem :) :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zlato moje, u mňa je najkrajšie, keď prídete na návštevu!♥ A nech rozmýšľam ako rozmýšľam, nemôžem prísť na to, u koho ešte by mohla byť jedna úbohá okenná parapeta taká preplnená...;-) Jedine, ak by bola plná ružových plameniakov, potom už indície ukazujú jasne... :P :-**

      Odstrániť
  13. Rozplývam sa tu nad fotkami a slovami, ktoré píšeš ako sa bude rozplývať tá kávičková čokoládka, ktorú si mi poslala v balíčku… Hmmm.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dokonalé! Teším sa, aj za čokoládu (aj keď tá to má na mále...;-) Ale to už je jej čokoládový osud. S tým už my nič nezmôžeme. Hádam si ju nebudeme odkladať na poličku alebo okennú parapetu, ešte by sa tam, chúďa, roztopila. V brušku jej bude najlepšie.:-)

      Odstrániť
    2. Presne tak! Keď však došiel balíček, bolo u nás na návšteve naše malé krstniatko, a ono ako prvé schytilo tú čokoládku volajúc "toto otvoríme" :) Ešte je však nažive... no nie nadlho (tá čokoládka, aby sme sa rozumeli).

      Odstrániť
    3. Milá Aknelka, pre záchranu čokolády ostáva jediné: krstniatku povedať, že deti kávovú čokoládku nemôžu.;-) Ale ja som si istá, že ty sa podelíš rada:-). A ja som rada, že balíček dorazil!♥

      Odstrániť
  14. Jak to k sobě všechno pěkně ladí :) Závidím ti ten krém s růžičkami, hodil by se mi na poličku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Tak keby si ho tvoja polička náhodou nutne potrebovala kúpiť;-), môže napr. tu: http://www.heathcote-ivory.cz/vintage-retro-ruze/ruze-krem-na-ruce-150-ml/ :-)

      Odstrániť
  15. Mať takú parapetu som celá happy :D Najviac si môjmu oku ulahodila lačikmi a zohnať krém v takom chutnom obale je fakt umenie ;) Krásne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Kristínka, tak ja ti takú parapetu zo srdca prajem, aby si mohla byť happy už stále:-), no a ja som zasa happy, že tu mám novú čitateľku:-)). ♥

      Odstrániť
  16. Ooooo. ten krémik na ruky má priam rozprávkové balenie.. Tuším som sa zamilovala..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chápem, chápem.:-) Fakt rozprávkový! Ďakujem Zuzik, za všetky tvoje milé komentáre, ktoré si mi tu dnes zanechala.:-)

      Odstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...