streda 29. októbra 2014

CINDY-LOU a MARY-LOU. Sestry Manizerové.

Tie určite poznáte. Veď kto by nie? Manizer sistrs. Mary a Cindy. Jedna staršia, druhá mladšia. Jedna blond, druhá zrz. Jedna špúli pery, druhá sa distingvovane usmieva. Obe za mrežami, ale ani jedna nemá smutné tváre. Vedia si ich skrátka rozjasniť.

Za čo sa za tie mreže dostali, môžeme si len domýšľať. Ale keď sa v našich končinách začali šíriť prvé zvesti o úžasnej Mary, okamžite som ju zatúžila vyslobodiť (rozumej: mať). Za pomyselnou mrežou strážiacou moje kozmetické poklady by jej totiž bolo sveta žiť. Pekne vystavená, na čestnom mieste, zatieňujúca (a každým svojím ledabolým mrknutím zahanbujúca) všetky ostatné rozjasňovače. Už je tomu nejaký čas, čo k nám rebelskú Mary-Lou (vianoční škriatkovia) priviedli, no keď sa začali šíriť nové zvesti o jej sestre Cindy-Lou, pojala som nesebecké a ľudomilné presvedčenie, že sestry by skrátka mali držať pokope. A začala som chystať miesto pre Cindy. Lenže Mary, vidíte ju - odkedy sa musí deliť o miesto (na výslní), pozerá na mladšiu Cindy trochu s nedôverou... Až jedného dňa padlo slovo do (sesterskej / čiže láskyplnej;-) bitky: "Tak nás teda porovnaj." Rada!

Mám vás totiž rada obe.

MARY-LOU už asi navždy zostane "tou prvou". Tým prvým naozajstným (púdrovým) luminizérom. Už žiadne kompromisy. Už žiadne opadané (a priveľké) trblietky, vytrácajúci sa lesk, neprirodzené farby či hókusy-pókusy s trblietavými očnými tieňmi ako náhradným rozjasňovačom. Je tu Mary. Stačí jej pohladenie/ľahký dotyk a lícnym kostiam dodá krásny zlatistý lesk. Jemný alebo výrazný, aký si rozkážete. A napriek svojmu zlatému nádychu tak úžasne univerzálny. Na leto, na zimu, na jeseň... To dievča rozjasní každé ročné obdobie (a každú tvár). Z Mary je už dávno legenda. Okázalá, vyzývavá, neprehliadnuteľná... A sexi.

CINDY-LOU je iná. Má o čosi miernejšiu povahu a narozdiel od Mary by mohla (na svetlejšej pleti) krásne poslúžiť aj ako lícenka. Cindy má teplý marhuľový odtieň a pre teplé farebné typy musí byť ako stvorená. Keď sa jej prizriete bližšie, objavíte drobunké ružové a zlaté mikrotrblietky, ktoré zrejme vo finále vytvárajú ten krásny, viditeľný, no stále prirodzený lesk. Ale ten lesk nie je ako blesk. Kým na Mary vás uchváti až taký ten letný, opálený, sexi "mokrý efekt" a glow, Cindy vás okúzli skôr inými zbraňami - kovovým leskom s marhuľovo-ružovým nádychom a o čosi elegantnejším(?) (no rozhodne nie nudným) výsledkom.

Skrátka, theBalm môže byť na svoje dcéry pyšné. A to, aké budú na (vašej) tvári, je im vidieť na (ich) tvári.;-) Len pozrite:

nevinne vyzývavá a vyzývavo nevinná, provokujúca, sebavedomá a nebojácna zlatovláska Mary...

...a Cindy - dobré dievča (z dobrej rodiny) s milým, nežným úsmevom a hrdzavými tónmi (vo vlasoch).

Nemať doma aspoň jednu? Trestuhodné! (za hriech stoja;-)


24 komentárov:

  1. Jsou nádherné, ale podle mě takové rozjasňovače na mé nedokonalé pleti zvýrazňují nedokonalosti. Takže rozjasňuji jen lehounce spíše perem, tekutým rozjasňovačem a opravdu decentně. Avšak mít tak krásnou pleť, jsou hned mé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to jest veru pravda, že jasný rozjasňovač by mohol rozjasniť aj to, čo by sme nechceli... v tom prípade je lepšie s ním naozaj narábať len jemne a opatrne, presne ako píšeš: decentne:-) (a ak by na to prišlo, na túto decentnú prácičku by sa z tých dvoch viac hodila práve distingvovaná Cindy:-).

      Odstrániť
  2. Hmm, také niečo by sa mi zišlo na rozjasnenie mojej bledej tváre. Už len zistiť ako hriešne to vyzerá na tvári :D Zatiaľ mám doma len vzorky od iných značiek, len všetky sú sypké, možno by sa mi zišlo niečo praktickejšie - kompaktnejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nebudem odvrávať a len potvrdím - vždy je (dobré nájsť si) dôvod na nákupy (a ten o praktičnosti sa mi pozdáva;-)). Obe tieto dievčence sú skôr v teplých tónoch, ale pritom, podľa môjho skromného názoru, pristanú každej (aj tej bledej:-) tváričke. Sú proste parádne univerzálne (každá iným spôsobom)... A že ako hriešne vyzerajú na tvári? No predsa hriešne dobre!;-)

      Odstrániť
  3. já rozjasňovače nepoužívám, nějak to s nima moc neumím a ani mi nesedí, taky nemám úplně dokonalou pleť... ale víc s emi líbí Cindy, je asi taková univerzálnější :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Natálka, to presne ona je.:-) Mary je viac rozjasňovač v pravom zmysle slova, so Cindy by sa dalo debatiť aj o zastúpení lícenky. Určite by na to kývla (ale bola by opatrná, aby sa to predsalen "neprehnalo"). Tiež som kedysi rozjasňovače nepoužívala, ale odkedy mám Mary...;-)

      Odstrániť
  4. Výborné čítanie, pobavila som sa :-)
    Vyzerajú dosť lákavo; tvoj popis ma uistil v tom, že by som uprednostnila krásku Mary..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Veronika, kráska Mary je poctená, že by sa ocitla v tvojom rozjasňovačovom výbere (a ja som poctená, že sa ti článok páčil:-). Ďakujeme!;-)
      Mary a ja

      Odstrániť
  5. Obaly jsou úžasný, krásný já od této značky ještě nic nemám :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Veru, tak to je potom jasný tip pre Ježiška.;-) theBalm má obaly úžasné (a v tých úžasných obaloch sa skrývajú aj úžasné obsahy; s takým darčekom bude Ježiško určite súhlasiť;-).

      Odstrániť
  6. Dandelion, to je krásné, naprosto úchvatné. Ten text, ty fotky, a ten obsah! Já si MARY-LOU přeji od Ježíška, tak snad mé přání vyslyší ;-) Věřím, že je to skvělá investice!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ♥ Kristýnka, ja spomínam (v komentári vyššie) Ježiška, a ty si mu už dávno stihla o Mary-Lou napísať...:-) Paráda! Som si istá, stopercentne istá, že z vás budú kamošky:-). K tebe sa Mary hodí dokonale, ten zlatistý lesk, to bude krása, uvidíš! Ja sa až teším za teba/s tebou, veríš?;-) :-*

      Odstrániť
  7. Ty jsi mi dnes kápla do noty, Dandelijonka! Protože si poslední týden brousím zuby na to, že někdy po Novém roce si sednu za mříže spolu s Cindy :-) A už teď se nemůžu dočkat, až si tam, za přísunu vydatné vězeňské stravy (u které nebude chybět vonící svařené víno a dobroučké pražené oříšky, které bude osvětlovat útulno vytvářející svíčka), budeme povídat o tom, jaké všechny hry Cindy zná a jaké rošťárny spolu zaručeně zkusíme. A možná to nakonec dopadne tak, že k nim ze sousední cely přizveme i Mary. A ve finále se, doufám, společně vkrademe do pánského oddělení :-) Takže teď nezbývá, než se zeptat, jestli do toho jdeš s námi, protože jestli ano, ušiju pruhovanou čepičku i pro Tebe ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No bodejť! Pruhovanou čepičku, tu já chci!;-) A nemôžem inak než urobiť veľké "áách" nad tvojimi novoročnými plánmi (ktoré zahŕňajú voňavé varené víno, chrumkavé oriešky, teplé a hrejivé sviečko-intimčo-osvetlenie (veď o zbytok svetla sa postará naša zlatá Mary zo susednej cely.-) a voľný pohyb po oddeleniach.:D Len dúfam, že Cindy nebude sedět v koutě, to by bola vážne škoda.:-) Ale ona sa tak iba tvári, počkaj, keď príde na lámanie (väzeňského) chleba...;-) Niki, začínam sa tešiť! :P

      Odstrániť
  8. Možno to bude znieť tak, že ja (ryšavka) idem nadržovať (ryšavke) Cindy, ale asi by som radšej doma privítala ju ako Mary. Mary by mňa zatienila a to sa (mne ryšavke) proste stať nesmie!! :D Mary proste svieti. Cindy je niečo, čo je tak akurát pre mňa, čo svieti dosť aj bez Mary (oblečením, rúžom, a hlavne tými ryšavými vlasmi :D) V každom prípade sú u mňa vítané obe (ryšavka s otvorenou náručou, blondínka dosť opatrne, jemne, nežne), ale až po vianociach. Ja, sobec, totiž na mňa naozaj míňam viac ako je zdravé pred vianocami, keď by som mala myslieť viac na iných :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale Romik, veď ty aj myslíš na iných! Konkrétne teraz na Cindy a na Mary a minule v drogérii zas na mňa.:D O sebectve nemôže byť ani reči (no a o nejakom zatienení rusovlasej Dragonie už vôbec nie;-). A ak by si si (raz) tú Cindy predsalen rozhodla priať pod stromček, ja si budem priať, aby to pre teba bola tá pravá/jasná/akurátna rozjasňujúca parťáčka.:-)

      Odstrániť
  9. Nesebecké a ľudomilé presvedčenie! :D ty si super, toto si musím zapamätať na najbližšie nákupy, ja vlastne len dobré skutky robím :D Kvetinka, ty tak krásne píšeš , radosť čítať, naozaj, vždy keď sa tu zastavím mám chuť rozšíriť svoju chabú zásobu kozmetiky :D sestry sú krásne ! Za mňa takto na pohľad vyhráva Mary…aj keď uznávam, aj Cindy má niečo do seba a viem si predstaviť, ako by mi zachraňovala zimou zblednutú tváričku :)) pusinky kvetinka :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaj, aká krásna hudba sem z Turecka zaznieva...;-) Bashik zlatý, o tvojich dobrých skutkoch predsa kolujú (vzhľadom na tvoje pôsobiská) už celosvetové fámy!:D A že by sa k ružovým sandálom, svetríkom, bižu, kabelkám a fialovým sukniam mali pridať aj skutky kozmetické? A ešte k tomu "vďaka" mne? ;-) Hurá, super, paráda! Viem si vás dve s Mary predstaviť veru... Jedna staršia, druhá mladšia (samozrejme, TY;-). Jedna blond, druhá brun. A obe špúlia pery a distingvovane sa usmievajú.;-) :-** Ďakujem za krásne psaníčko, potešilo viac než najsladšia turecká laskominka!♥ ;-)

      Odstrániť
  10. Toľko lásky v jedno článku... to môže byť len v Púpavkove :) Tiež po sestrách prahnem, ale zdravý rozum mi hovorí, že to nejde, musia si svoj trest aspoň trocha odsedieť, kým ja miniem aspoň časť svojich rozjasňujúcich zásob, potom sa ku mne môžu nasťahovať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drahá Aknelka, tak ja teda sestrám Manizerovým odkážem, že si ešte v chládku chvíľu posedia;-). Ale určite mi odkážu, nech ich nenechávame sedieť dlho, vraj by sa nestratili v žiadnych zásobách...:P A že ďakujú za najmilšiu návštevu! Tá ich vraj v cele poteší vždy najviac.;-)
      With love♥
      from Púpavkovo ;-) :-**

      Odstrániť
    2. :D Majú to u mňa nalomené...

      Odstrániť
  11. Krásavice, myslím že prídu navštíviť aj mňa a chvilu sa tu aj zdržia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Deni, tipujem to na hodne dlhú chvíľu:-), kam raz krásavice Manizerové zavítajú, odtiaľ už tak ľahko neodídu;-). Napríklad tie moje - keby aj chceli odísť... nepustím, nedám! (...tak teraz už chápem, prečo ich držia za mrežami...;-)

      Odstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...