pondelok 22. decembra 2014

Darčeky pre kamošku (na úplne poslednú chvíľu)

Som si istá, že všetci už máte všetky darčeky (nielen pre kamošky) krásne a úhľadne zabalené a neviete sa dočkať, kedy ich už konečne odovzdáte do tých správnych rúk. Ale keby úúplnou náhodou nie, poďte so mnou nakuknúť do jednej bodkovanej krabičky. Rozhliadla som sa po svojom kozmetickom stolíku (a šuflíku) a vybrala pár kozmetických drobností či iných pokladov, ktoré by sa snáď nestratili pod žiadnym dievčenským vianočným stromčekom (a ktoré, v prípade potreby, stále stíhate kúpiť!;-).

Do bodkovanej krabičky hodí sa lak s bodkovaným vrchnáčikom. Tento ostroružový som kúpila len tak na skúšku v KiK-u... a tá farba (a vlastne aj ten obal), ale nakoniec hlavne to dokonalé krytie už v prvej vrstve ma celkom zaujali, takže - šup s ním do škatuľky. No a pri bodkách a puntíkoch ešte môžeme zostať a prihodiť špirálu z limitovanej edície od Gabiky. A ak by ste ju už náhodou nezohnali, môžete siahnuť po akejkoľvek vami obľúbenej drogériovej variante (napríklad žltej Miss Sporty, ktorá sa teší všeobecnej obľube:-). No a potom sa môžeme presunúť ku stojanu Essence a pozrieť na túto ich milú, nežnú paletku tieňov All About Nude, automatickú ceruzku na oči v čoko-odtieni Hot Chocolate a balíček doplniť aj o nejaký ten Essence štetec. A bola by chyba, keď už pri tom stojane budeme, nekúpiť aj nejaký pekný odtieň ich rúžu, ja som zvolila ten z (aspoň u nás) súčasnej limitky Good girl, Bad girl a doplnila ho ešte o kontúrku (ktoré sa Essence naozaj podarili). Od Alverde zoberieme nejaké ich telové maslo (najlepšie zo zimnej limitky, ktorá sa mne už minula;-) a (napríklad nechtíkový) balzam na pery, ktorý sa v zime určite využije. No a ja hlasujem aj za ich superpríjemný a voňavý krémik na oči s mučenkou. Nech je balíček pekne rôznorodý. A kto by sa chcel rozšupnúť ešte viac, môže do košíku a následne do krabičky hodiť nejaké Color Tatoo, fešácky vyzerajúci lesk od Dermacolu alebo bronzer od Catrice. A prihodíme aj ružovú čokoládku, ale o tom až potom...

Druhá varianta obsahuje púder od Gabrielly Salvete, slniečkový bronzer od NYC, krásny červený rúž od Essence v odtieni Adorable Matt a k nemu superpigmentovanú kontúrku s názvom Femme Fatale (čiže ideálne kombo pre nejakú fatálnu kamošku;-). K tomu nádherne sviatočne trblietavý lak (GS v odtieni Sogno), ružovo-neutrálny očný tieň (tiež od Gabiky), hnedý gél na obočie od Catrice, tónovaný BabyLips a zhusťujúcu špirálu od Essence v roztomilom Lash Princess balení... a je to.:-)

Pre tretiu verziu budeme musieť ešte odskočiť z drogérie do parfumérie. Ale našimi spoločnými silami (a ich spoločnou ponukou) môžeme vyskladať celkom pekný a voňavý balíček. Zobrať rakytníkový krém na ruky od Weledy, nejaký pekný, v zlate balený rúž od Collistar (alebo ešte lepšie Rouge Velvet od Bourjois; minimálne za odtieň Pink Pong ručím!;-), bonbónkový očný tieň od Dermacol, "niečo malé" od Clinique a nejaký lepšejší balzam na pery (aj keby to nemal byť práve medový Nuxe, ktorý sa na Slovensku bežne v parfumériach, bohužiaľ, nevyskytuje). A nezabudnime na nejaký slávnostný lak na nechty. Tohto krásavca od Orly som pred pár dňami objavila ja sama vo svojom pred/vianočnom prekvapení od jednej milej Katarínky a môžem vám ručiť za to, že radosť mi urobil priam obrovitánsku.:-) A že sa pravdepodobne stane mojím lakom pre Štedrý deň.♥

A aj keď tvoríme balíček na poslednú chvíľu a výber je limitovaný ponukou kamenných obchodov, vždy sa dá do balíčku niečo špeciálne prihodiť. Vzácna vzorka, ktorú ste dostali k nákupu, vlastnoručne vyrobený balzam na pery, zápisníček z papierníctva, krásna vianočná servítka, niečo, čo ste si priviezli z dovolenky a nie je vám ľúto sa o to podeliť (sú predsa Vianoce:-), čokoľvek s vianočným motívom (mydielko, pohľadnica, bižu, sladkosť, sviečka, ponožky, pilníčky alebo čaj so snehuliakom), jeden očný tieň do free systému (ak viete, že takú paletku dotyčná osoba vlastní), malý štetček alebo lak z nejakého vášho vlastného setu štetčekov a lakov.;-) Jednoducho obohatiť milý balíček ešte o niečo "osobnejšie" naviac, čo máte (radi) a vlastníte aj vy sami...

Všetko už len uložiť do papierovej krabičky s magnetickým zatváraním (Ševt) a previazať krásnou vianočnou stužkou (KiK). 

Tak čo poviete, kamošky?;-)

28 komentárov:

  1. Ty umíš dělat nádherné balíčky! O tom sama něco vím! :-) Krása, kamarádky budou mít rozhodně radost! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že aspoň takú, akú mávam ja z tvojich návštev tu;-). Bolo tak snáď už len otázkou času, kedy nejaký balíček priletí smerom Dandelijon- - -Fairychain♥ (a rozveselí na tých správnych miestach.:D ;-)

      Odstrániť
  2. Wow, krásné balíčky.. takové bych si rozhodně nechala líbit:) Já většinou kamarádky zasypávám kosmetikou, avšak nevím, jestli zrovna jim to udělá největší radost.. nejsou tací "blázni", jako já :D Ale věřím, že snad ano:) Vše už mám nakoupené, tak se těším, až to ostatní rozbalí:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Luci, veď toto je to - tvoriť kozmetické balíčky je proste superzábava, ale radšej do nich prihadzujem aj niečo z papierníctva, ponožkova, cukrárne či bižutérie, nech je to, ehm, vyvážené.;-) Ale nám by nevadili ani čistočisté kozmetické, že? Ja také budem pod stromčekom rozhodne hľadať.;-) Si šikulka, a som si istá, že tvoje darčeky urobia pod tým vaším stromčekom poriadny kopček (skôr kopčisko) radosti.:-) ♥

      Odstrániť
  3. Ja som (väčšinou) typ človeka, čo už nemusí na poslednú chvíľu nakupovať. No tento rok akurát pre kamošku musím, lebo objednané veci (dostatočne v predstihu) sa akosi vôbec neuráčili docestovať :( Ale i tak dostane pár kozmetických handmade darčekov a možno sa mi podarí ešte nejakú drobnosť dokúpiť a bude :) Dnes ma ešte čaká nákup darčekových tašiek, lebo neviem neviem, či sa mi ich podarí pekne zabaliť do papiera :D Alebo že by som to tiež vybavila tak chutnou krabičkou? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Barbi, handmade darčeky sú aj tak tie NAJ! A ešte keď sú voňavé a robené "na telo" - čo viac si priať. Takže sa kamoška nemôže na omeškanú poštu hnevať, ale jej byť vlastne vďačná.;-) / a byť vďačný omeškanej pošte - to sa môže stať naozaj len na Vianoce...;-)
      P.S.: A ako hovoríš - krabička + taštička to istia!:D

      Odstrániť
  4. Do kamosiek investujes dost penazi. Rodina potom dostane ake darceky?
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za takyto komentar by sa nehanbil ani najzatrpknutejsi anonym ^^

      Odstrániť
  5. Krásne baličky!! A už len krabičky sú darčekom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Anička!:-) No presne - krabička ostane a dá sa do nej uložiť kopec drobných pokladov: prstienky, obrázky, samolepky, spomienky... alebo v nich uchovávať darčeky, ktoré ukrývala.:-)

      Odstrániť
    2. neostáva mi nič iné len súhlasiť :).. mimochodom tomu Balea krému v štýle 20s som neodolala ani ja :D.. aj keby som mohla tvrdiť, že sám mi spadol do košíka :D

      Odstrániť
    3. :D Tej teórii som ochotná veriť... ;-))

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. Si zlatá, Veru! A stavím sa, že také sú aj darčeky, ktoré máš pripravené pre svoje kamošky a najbližších ty.:-) Krásne Vianoce!♥ Už sa to blíííži.............. :-)

      Odstrániť
  7. Aranžérka, fotografka, spisovatelka... (jak Ty to všechno stíháš???) prostě šikulka šikovná jsi, Dandelijonka! Až jsem teď na chvililičku zalitovala, že pro letošek už všechny dárečky mám. Protože po tomhle Tvém představení bych nejraděj hupsla na tramvaj a nechala se dovézt do nejbližší drogerie (a papírnictví... a cukrárny... :-), abych mohla nakoupit a nazdobit krabičky plné voňavých a blýskavých a barevných překvapení stejně jako Ty :-) Takhle si dám odkaz na tvůj článek do kalendáře a příští rok v listopadu... juchůůů, jdu na to... znova ;-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja teraz ľutujem, že od nás žiadna tramvaj nejazdí a nemôžem na jednu smerom k Niki hupsnúť...:-( ;-) To by sme si v tej drogérii (a papierníctve a cukrárni) dali pekne do nosu!:-) A tak si teda nechám zdať o jednom rakytníkovom džúse z ďalekého ďaleka a o jednej najmenšej a najmilšej kamoške, akú mohol Malý princ stretnúť.;-) Krásny predpredštedrovečerný večer, Niki!♥ :-)

      Odstrániť
  8. Krasne balicky ^^ Ja som zabalila kamoskam tiez rozne vecicky..sviecky, handmade zapisnicky, fairtrade cokoladky, kozmetiku..kadeco :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jú, presne také "kadečo" sa mi páči!:-) Niečo z toho, niečo z tamtoho, niečo malé, niečo väčšie (príp. niečo staré, niečo nové;-), ale dokopy - niečo úžasné!:D ;-) Ďakujem, Sjuu, a želám tebe aj kamoškám parádne Vianoce!:-) ♥

      Odstrániť
    2. Dakujem pekne, aj vam krasne Vianoce ^^

      Odstrániť
    3. Díky moc, Sju!:-* (nielen za želanie;-)

      Odstrániť
  9. Kraaasne balicky,mna by potesili hlavne stetce...kludne aj tie essence,akosi uz ich neviem nikde najst.

    Prajem krasne sviatky :-)

    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Janulik! Krásne Vianoce (a nejaké pekné štetce pod stromčekom) prajem aj ja!:-* ;-)

      Odstrániť
  10. Ja som tiez takto vyskladala balicek pre kamaratku, dufam, ze sa potesi. Nabalila som jej vecicky, co mam sama rada (bronzove color tatoo, loli balm, spiralu, loccitanovsky kremik na ruky, alverde mini masla, pridala lush-ovskeho melting snowmana, tak snad sa potesi:-) Snowman vyvoniava na pol bytu:-D
    Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, tvojou kamoškou by som chcela byť... voňal by mi celý byt! ;-)
      No ale počkať, veď ja tu jeden krásny balíček od jednej milej Katarínky mám! No ja sa mám!;-)) ♥ :-*

      Odstrániť
  11. Potesili by ma vsetky verzie, vybrala si naozaj krasne! Som zvedava co si podostavala ty tak sa tesim na clanok:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júú, ďakujem Bianca!:-) Tak to budem musieť Ježiška presvedčiť, aby sa nechal odfotiť...;-) Snáď sa mi to podarí čo najskôr.:-))

      Odstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...