streda 14. januára 2015

Fanfán Tulipán od Zoevy

Január možno nie je práve obdobím slnka a tulipánov, ale... nikdy neviete. Kedy objavíte taký, ktorý nikdy nezvädne, kedy vám do vázy pribudne nejaký naozajstný z kvetinárstva alebo do kozmetickej zbierky nejaký netradičný, huňatý, tulipánovo tvarovaný...

Ani to, kedy vám v januári do okien zasvieti slnko a posvieti si na toho tulipa ešte viac. Vlastne si myslím, že si tie slnečné lúče onen tuli-pán sám privolal. Bez slnka fotiť by sa určite nechcel. Veď práve s nimi ide ruku v ruke, veď práve tie sa v zime spolu s bronzerom snaží na tvárach nahradiť. Práve bronzová je jeho obľúbená farba, práve bronzer najlepší a najkrajší spoločník...

Kto je ten záhadný cudzinec, to vám ihneď prezradím. Nie je ním nik iný než ručne vyrábaný tulipánik Luxe Face Definer, štetec, ktorý som si kedysi zamilovala na prvé pozretie a túžila ho raz vo svojej kozmetickej vázičke mať. A to sa mi vďaka milej ponuke od Zoevy splnilo (a ja tak mám doma okrem tulipánu, ktorý nikdy nezvädne, aj taký, ktorý sa v štetcovej zbierke určite nestratí.

Jedine... že by sa stratil preto, lebo by si ho z tej zbierky niekto tajne "vypožičal"... (čo by som ale dokázala pochopiť, veď len pozrite na tú huňatosť a tvar!). Dáma z akvarelu už zdiaľky pokukuje... mala by som byť ostražitejšia a dávať si na milý tulipánik dobrý pozor. A dobre sa o neho a o jeho prírodný vlas starať, aby si svoju krásu a tvar udržal (a robil mi radosť) čo najdlhšie.

Perfektne anatomicky tvarovaný, skvelý na púdrové produkty, púder, lícenku i bronzer. A práve na ten ho používam najradšej (ako ste si isto všimli z jeho bronzového zafarbenia:-). No po každom opratí je opäť svetlý a čistučký (a ja ho zase nejaký čas používam na sypký púder, až kým s ním znovu nezakrúžim v krabičke s púdrom bronzovým. Tomu hovorím kolobeh kozmetického života jedného multifunkčného štetca.;-) Štetca, s ktorým sa dá vďaka zašpicatenému tvaru pekne kontúrovať...

...alebo na tvári s lícenkou vytvoriť rumenec, s bronzerom zasa opálený nádych.

101/Luxe Face Definer skrátka dokáže definovať, čo zrovna potrebujete (rád sa tomu prispôsobí a odvedie tú najlepšiu prácu). A vlasy vám z jeho práce určite padať nebudú (teda nie vám, ale jemu, rozumieme si;-). A ani o jeho rukoväť a čierny šat sa nebojím, je pevný, kvalitný a - až pod tými slnečnými lúčmi som zistila, že aj krásne (a pritom tak nenápadne) trblietavý...

Taký je môj štetec - tulipán. Pán, ku ktorému máte chuť sa pritúliť. ♥
Hodiť po ňom očkom a dať si (hoci aj teraz v januári) kvety do vázy...


26 komentárov:

  1. Je nádherný! Zrovna zvažuji pár štětců od Zoevy a tenhle by se mi určitě hodil. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som o tom presvedčená, veď tulipány a Fairychain...♥ To k sebe úplne patrí!:-)

      Odstrániť
  2. Krásny, tak huňatý, tiež mám chuť si ho "vypožičať" :D Akurát včera som si vravela, že potrebujem nový štetec na lícenku, nejaký mäkučký... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ;-) Dohodnuté, Barbi, vypožičiam, keď sa budeme líčiť na ten ples, čo (si) plánujeme.:D A uvidíš, či je dosť mäkkučký, alebo by ti viac vyhovoval nejaký syntetiš (ale - podľa mňa - je najlepšie mať aj-aj). ;-)

      Odstrániť
  3. Zoeva štětce jsou úžasné... ale já už jich mám doma dostatek (na všechno, co potřebuju), od Real Techniques, a další už bych asi neužila :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď toto, veď toto... že ja už tie štetce zachvíľu fakt budem musieť schovávať asi aj do váz, bo sa mi už do stojanov nezmestia!;-) RT, to je základ štátu (teda štetcovej zbierky), sú to (aj) moji miláčkovia.:-)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Že! Je to taký ňufko. Alebo pufko?... Proste - krásavec.:-)

      Odstrániť
  5. naozajstný huňatý tulipán. ale tie krásne fotky mu dodávajú extra šmrnc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ;-)) /=to hádžem očkom ako dáma z poslednej foto;-) Ďakujem, bejby!♥

      Odstrániť
  6. Krásne kvieťa, len čo je pravda! Tiež mám sto chutí si ho vypožičať, samozrejme s tým, že umyjem a vrátim :D Myslím že stránky Zoevy budem musieť v blízkej dobe znova prešmejdiť, inak to nevidím... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Romčik, kvieťa moje, také internetovo-obzeracie šmejdenie, to by mohol byť náhodou skvelý liek na upchatý nosík a boľavú hlavu.;-) Najlepšia medicínka! :P

      Odstrániť
  7. Krásné fotky a štětec vypadá tak huňaťoučky, příjemně :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to ten najhuňatejší tulipánik, aký kedy v tulipánovom záhone vyrástol.:-)

      Odstrániť
  8. Ach, ten je... Ten je! Jeho tvar je dokonalý a aj z obrázkov viem vicítiť, aký musí byť jemnuliný na pokožke. Ako ju bozkáva a tá rozkvitá aj v mrazivom januári. Myslím, že som našla ďalší objekt túžby...
    Pusa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď to povieš takto, až mám pocit, že by mi nevadilo, keby január nikdy neskončil... (samozrejme, v spoločnosti pána dokonalého;-). Cmuk!

      Odstrániť
  9. Květinářka Dandelijon s těmi nejtrvanlivějšími tulipány :-) Pověz mi, Dandelijonka, jaké jsi od Ježíška stihla získat zkušenosti s milou madame Bronzeaux? To mě totiž tuze moc zajímá ;-) Papaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Madame B. vskutku krásna je navonok i vo vnútri;-), opálená skôr do teplejšieho, lososovejšieho tónu, pigmentovaná tak, aby to neprehnala, ale zároveň ju bolo vidno / a navoňaná špecifickou prírodnou vôňou, ktorá jej tak pristane.:-) Nerobí drahoty pri naberaní štetcom (lepšejší je na ňu asi syntetický, ktorý je k jej tvári jemnejší a menej práši) a má svoju vlastnú baklažánovú kabelčičku so štetcom vo vrecku (pravá dáma;-). Na kontúrovanie beriem do rúk jej iných (studenejších) kolegov a s ňou si doprajem skôr dotyk instatných slnečných lúčov... A keď sa na mňa tým svojím očkom pozrie, som lapená (vždy nanovo). :-) Pre porcelánové bábiky by bol odtieň možno príliš teplý, ale napríklad drahá Vivi, ktorá o madame tiež písala, písala že i pre bledú tvár je vhodný, a tak si, milá Niki, myslím, že je to skrátka limitovaný kúsok, ktorý... všetky potrebujeme... Hm? ;-)) Papáá!:-)

      Odstrániť
    2. Hmmm... jsi pěkný pokušitel, to Ti tedy povím, Dandelijon ;-) Od té doby, co Madame spatřila světlo světa, se kamennému obchodu Dr. H. vyhýbám obloukem (pokud se mi tedy poštěstí být v jeho téměř bezprostřední blízkosti), protože tak nějak tuším, že kdybych se s ní setkala naživo, jsem ztracená... A tak sama sebe přesvědčuju, že se mnou, bledulí, by se Madame určitě nekamarádila. Ale to víš, hlodá ve mně červíček pochybností, že se třeba (jak je to jen možné?) pletu... ;-) A Vivi mi to taky zrovna neusnadňuje... Jste Vy mi to povedená dvojka... :-)

      Odstrániť
    3. Ja viem, sme hrozné.;-)) Hih. A úplne chápem tvoje obavy a tušenia z osobného stretnutia s krásnou Madame:-), ale... možno keby si k Dr.H. nakoniec na chvilililinku predsalen nakukla a prštekom tester vyskúšala, hneď by tvoja tvárička vedela, či z toho obchodu odídete spolu, či nie (ale viem, viem, na také miesta sa vstupuje len na vlastné nebezpečenstvo;-).
      P.S.: No ak by si sa kedykoľvek, z času na čas, chcela pokochať (aspoň) jeho akvarelovým obalom, dám ti adresku! Je to: www.dandelijon... ;-) Si na nej vždy vítaná!♥

      Odstrániť
  10. Ten musí být jemňoučký ^^
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zlatinko, tak ja som kvôli tebe neodolala, pán Tulipán je už na ceste ku mne! A aby mu nebolo smutno, pozvala som domov celú jeho 15-člennú rodinu i s obytným zariadením. Neviem sa dočkať, keď ma konečne navštívia ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi odpadnem!! Celá 15-členná rodina aj s ubytkom?! Čiernym? Ružovým? Akýým? Ja to nevydržím.:D Ja mám doma jeden ružový (a podľa počtu tvojich nových členov tuším, že ten ich domček bude tiež ružový, ale zvnútra, že?:-) Hu-huuu, tak to je MEGAvzrušujúce! Jéminkote, ja sa úplne teším s tebou (a už teraz sa teším na krásny článok, samozrejme!:-) :-*

      Odstrániť
    2. Domček majú zvonka čierny, nenápadný, no zvnútra žiari ružovým štýlom od stropu až po podlahu. Ach, nech už šťastne dorazia...

      Odstrániť
    3. Áno áno, to je on - dom s ružovým základom!:-)
      Tak šťastlivo, fešáci! Rýchlou trasou k Aknelke.♥

      Odstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...