pondelok 11. januára 2016

3+1: čomu nikdy neodolám

Kupujem všetko. Nemyslite si. Aj ceruzky na oči, korektory, linky, špirály, lícenky, kontúrky, občas do-kon-ca aj lesky na pery, piplátka na obočie, rozjasňovače a, samozrejme, mejkapy. No nie pri všetkom sa mi tají dych. Sú ale také kozmetické radosti, ktorým nedokážem odolať. V drogérii, parfumérii, katalógoch alebo na e-shopoch. Radosti, ktorých nikdy nebudem mať dosť.♥

B R O N Z E R Y

Isteže. Kto videl bronzový článok, ne/pochopí.;-) Odvtedy zopár nových ešte pribudlo (a žiaden neubudol), pretože bronzery - to je krása nesmierna. Tie hrejivé tóny, ten (väčšinou) okrúhly tvar... ako také chutné guľaté koláčiky! Púdrové alebo krémové, matné alebo hydratačné s trochou lesku, svetlejšie aj tmavšie, v studených tónoch alebo také, ktoré vás zahrejú svojou karamelovou povahou. V plechovke, papierovej krabičke alebo plaste - je mi to jedno, všetky ku mne! Áno, #jetosomnouzlé. ;-)

R Ú Ž E

Tu už je to trochu lepšie. Či? Podľa mňa pohoda... :-P Jemná ružová, ostrá červená, jeden či dva neutrálnejšie a potom... od-ružovo-fuchsiovo-fialovo-marsalovo-tmavo-vínovo-burgundy-až-po-temné-dark-cherry-odtiene. Samozrejme, každý úplne unikátny a vôbec nie podobajúci sa na niektorý iný.;-) Ach, rúž je ako zbraň. A mieri na mňa pri každom nákupe. Lenže takej zbrani sa neubránite. Teda možno by sa to aj dalo, ale kto by to skúšal? Kto by riskoval? No ja teda určite nie.;-) Ešte to tak.

O Č N É  T I E N E

Pomóc! Očné tiene. A paletky. Kto toto vymyslel?! To bol riadny... huncút. A my si to teraz musíme kupovať. Lebo inak sa nedá. Aj keby to bola dvadsiata varianta ódy na neutrálnosť, paletka je paletka. Žiadne kompromisy. Pekne mi ju zabaľte a ja už sa o ňu postarám. A zoznámim ju aj s nejakou tou farebnou, aby sa krásne doplnili. Ale nezabudnime ani napríklad na, čo ja viem, pigmenty. Alebo hodvábne krémový ružovo-fialkový tieň od Pupy. A sypké trblietky od MAC-u (Reflects Blue, ach!♥). A dokonalý, temný, ligotavý Diamond Dog monotieň od UD. A prekrásny duo-tieň od Kiko. A... ako začínal tento text? Aha, už viem: Pomóc!

Š T E T C E ♥


Mne už ale nikto nepomôže. Rozhodne nie výrobcovia kozmetických štetcov. (Milá Zoeva, please stop!) Zachvíľu aby som kupovala nové poháre a hrnčeky... (aj keď kupovanie hrnčekov je už celkom iná /či stále tá istá?/ téma;-) So štetcami je to maľovanie skrátka oveľa väčšia zábava. A ešte sa na ne tak dobre pozerá... A sú také jemné a hebké a huňaté! A niektoré už vážne vyfintené do dokonalosti. A s takým vyfinteným štetcom po boku sa jednoducho nemôžete cítiť zle. Veď pozrite na tú mačku tam: úsmev od ucha k uchu. Len lícenku si, fešanda, trošku slabo rozotrela; asi jej požičiam nejaký štetec... ;-)


23 komentárov:

  1. Joj zlata si :-). Chapem, hlavne tie ruze, stetce a hrnceky (!!!), ale aj tvarenky napr. Pridavam sa, pomoooc!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D No, musíme si pomôcť navzájom (ale vidím, že sme skôr na jednej lodi, ešte aj hrnčeky!? No pekne.;-) Hovorím, tu už (nám) niet pomoci... (ale od takých pekných závislostí, načo aj, že?;-)

      Odstrániť
  2. Jsem stejný maniak. Já teď začínám ujíždět na projasňujících pudrech a v jarních kolekcích jsem si vyhlídla spoustu novinek. Jen musím začít šetřit! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarné limitky? Nie, nechcem, nemôžem, nesmiem!:D
      Ok, začínam šetriť s tebou. ;-))

      Odstrániť
  3. Ja to mám tak s prírodnou kozmetikou, ale krotím sa, krotím! :D Inak bronzer mám asi len jeden, kakaový od 100% Pure a ten používam každý deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem ktorý, viem!♥ Pozerám po ňom po očku.;-) /to vieš, málo ich mám :D
      Prírodná kozmetika, ó áno! Ňam ňam. Podobný 3+1 by som rada aj o pleťovej, resp. nedekoratívnej kozmetike, tam by prírodnosti boli na výslní.:-) Ale ty, Barbi, sa s jej kupovaním prosím rozhodne nekroť, veď my o všetkých tých voňavých pokladoch chceme čítať!:-) A inšpirovať sa. A utekať si to tiež kúpiť.;-)

      Odstrániť
  4. hehe pobavilo to si ale pravdivo popísala, a že rúž je ako zbraň to máš teda pravdu a pri mne je aj balzam ako zbraň utočí z každej strany nedajbože aby som nejaký nový zbadala v drogérii:))radšej som tam dlho už nebola.. a tie štetce to je proste krása:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Roumí, presne, balzamy na pery, tie teda vedia zaútočiť.:D Ja okolo nich chodím akože s nedbalým výrazom, že "vôbec si vás nevšímam", ale to vieš, vždy odolať nemôžem... ;-)
      Štetce ďakujú!♥ :-)

      Odstrániť
  5. Ja musim nakupovat laky na nechty! Inak, diamond dog a aj presne tento Kiko tienik su na mojom wishliste, uz sa len dostat niekam, kde ich najdem oboch pekne pokope.
    Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kati, laky na nechty, to je samostatná kapitola.:D Tie vedia byť pekelne neodolateľné.:-)
      Diamond Dog je úplne, úplne úžasný! Treba s ním opatrne pri aplikácii, lebo tie trblietky v ňom sa radi predvádzajú kade-tade po tvári;-), ale - ak už budeš v predajni Kiko raz kupovať to nádherné duo, možno odporučim aj ich Mixing Solution, používam na pigmenty, trblietky alebo podobné tiene, navlhčím tým štetec a všetko lepšie drží tam, kde má.:-)

      Odstrániť
  6. Ja mám mániu na balzamy na pery, ale tiež na paletky očných tieňov, kupujem ich hlavne teraz čím ďalej tým viac a paradoxne sa nimi líčim čím ďalej tým menej, neviem si však stále nájsť plnohodnotú náhradu mojej milovanej GOSH paletky 20 očných tieňov, tie farby, tak žiarivé, žiadne sivasté nádychy, nuž mám čo robiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ej, tak to je výzva. Verím, že objavíš! Aj keď náhradníci za tých najväčších obľúbencov sa hľadajú vždy ťažko... Ale medzitým aspoň môžeš prevetrať všetky ostatné svoje paletky, isto sa potešia.:-)
      P.S.: Balzamy na pery - chápem, chápem.;-)

      Odstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. juu dandelijonka :), to teda ja sa musím priznať hlavne k tým láčikom na pazúriky, však vieš ;).. no, čo je veľmi smutné, že nemám ani jeden bronzer.. rozhodujem, špekulujem,premýšľam už veľmi dlhý čas - no ale od teba si teda veľmi rada nechám poradiť, aký myslíš by bol pre mňa ten naj - alebo rovno paletka bronzerov?!..:D ach jaj

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak tomu se, Dandelijonka, v kosmeticko-pohádkovo-barevném světě říká jednoduše Le Défilé... Až mi oči přecházejí (a peněženka bere roha za roh, protože moc dobře ví, co by ji čekalo, kdyby včas neutekla... :-) Ty bronzery... (jsou tak kouzelné a já - bledule - nemám ani jeden, ze strachu, že bych vypadala jako nepovedený klaun), ty rtěnky... (tam už je to lepší, neb mám dvě... a raděj ti ani neprozradím, jak dlouho už... jsou přírodní, používám je každý den a ony, potvůrky jedny nejmilejší, ne a ne ubývat, abych si mohla pořídit nové...), ty paletky... (přesně moje barvičky... s těmi už jsem na tom o něco líp, i když na Paletkovou Madame Dandelijon nemám ani zdaleka), no a ty štětce... to je moje... nejoblíbenější část ranního rituálu, když jeden z těch svých šikulů vezmu do rukou... Zkrátka jsi mě zase pěkně namlsala, milá Dandelijonka! (a vůbec, vůbec mi to nevadí :-) Krásný lednový den u něčeho teplého a dobroučkého v hrnečku přeju! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tuším si tu písala o mne, Dandelijonka moja. Úplne sa nachádzam v šetco-mánii (zastavme tú Zoevu!), v tieňo-mánii (už sa krotííím) a rúžo-mánii (uf, ale ja ich mám menej, tak si ešte nejaké môžem dovoliť). Kedysi som bola posadnutá lako-mániou, no redukujem, redukujem a minimálne dokupujem. Avšak tuším, že sa u mňa namiesto toho rozhosťuje makeupo-mánia a bronzero-mánia :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jsem ráda, že v tom nejsem sama. Vždycky když přijdu domů s dalším nezbytným nákupem, bráním se slovy: " to ne já, ty věci mi samy naskákaly do košíku". Přesně takový mám pocit

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já mám takovou úchylku možná víc na pečující kosmetiku, kde se ale opravdu snažím krotit, aby se mi doma potom něco zbytečně nezkazilo, a tak mám věčné plné wishlisty :D Ale všimla jsem si, že z dekorativky mě poslední dobou opravdu hodně začínají lákat paletky a štětce :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. A ja zase nikdy neodolám....TĚBE myško! ♥ Jsi neeeej.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ja mam teraz obdobia hladania mojej naj spirali, a testovania starostlivosti o plet
    a stetce :)
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. شركة كشف تسربات المياه بالفريش

    شركة كشف تسربات المياه بشرورة

    شركة مكافحة حشرات بعرعر

    <a href="https://german-king.com/%d8%b4%d8%b1%d9%83%d8%a9-%d9%85%d9%83%d8%a7%d9%81%d8%ad%d8%a9-%d8%ad%d8%b4%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%b3%d9%83%d8%a7%d9%83%d8%a9

    OdpovedaťOdstrániť

previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...