nedeľa 10. februára 2013

Nedeľné vlasy

Nedeľné vlasy sú trošku rozmaznané a mávajú sviatočnú náladu. Samé si vyberajú, čím ich umyjem, vysuším či rozčešem. Vždy si rozkážu inú kombináciu vlasových pomocníkov, sprejov, uterákov a vlasových ozdôb. Zároveň tým však nechcú stráviť príliš mnoho času, veď na nedeľu máme ešte toľko plánov! Vypiť niekoľko káv, nakŕmiť sýkorky, troška si kresliť a tvoriť, uvariť chilli con carne, pozrieť si Otázky Václava Moravce a veľkou lyžicou jesť šľahačku posypanú škoricovým cukrom...


Dnešná téma znela: objem. A tak z poličky zoskočil Magnified Volume Shampoo od CHI a zasa sa poriadne vytiahol. Tá pena! Tá konzistencia! Tá vôňa zelených jabĺk! Ej veru, vedia si tie moje vlasy vybrať, to sa musí nechať. Objemovému šampónu sekunduje sprejový Volume Boost kondicionér od Oriflame, ktorý vlasy hydratuje, objemu pridá i rozvonia.


Do sušenia si moje vlasy rozprávať nedajú. Svojho srdca šampióna fénového už našli. Je to on a jedine on - Professional Ionico od Solac so studeným vzduchom na záver. Samozrejme, predtým treba vlasy nechať chvíľu zabalené do najhuňatejšieho uteráka v celom kúpeľňovom vesmíre, aby odsal prebytočnú vodu a vytvoril vám na hlave macherský fialový froté turban.


Na rozčesávanie sú vlasy moje obzvlášť citlivé. Najmä v nedeľu. Preto aj pre tieto prípady máme svoje eso v rukáve. Stokrát (alebo o kúsok menej) jemne prečesať kartáčom z prírodných štetín, a je to. 


Zo všetkých sponiek, gumičiek, pukačiek a pinetiek je ťažké vybrať si len pár či jednu. No keď si rozkázali tyrkysovú veľrybku zdobenú zlatou niťou, ktorú mi mama kúpila ešte ako malému dievčatku, bola som odzbrojená. 


Nedeľné vlasy - koruna krásy. S veľrybou vo vlasoch tento deň nebude mať chybu a preplávam ním na jej chrbte. Uvidíme, čo mi moje vlasy pripravia o týždeň... Žeby zlatú sponku so skleneným kamienkom? Huráá, milujem nedele! Fialovú farbu a veľryby. A svoje vlasy tiež;) Preto im tieto malé rozmary rada odpúšťam a doprajem. Nech sú zdravé a krásne, a to nielen v nedeľu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...