nedeľa 15. septembra 2013

Čo sa stane, keď...

Veci plánované, neplánované, náhodné, príjemné či menej. Dejú sa stále. Ale aj z malej (kozmetickej) nepríjemnosti sa občas dá vyťažiť a môžeme ju nakoniec premeniť na niečo pozitívne. A to ja robím veľmi rada. Ale čo sa stane, keď...


...keď si rozbijem svoj obľúbený bronzer od GS
To mám za to, že chcem všetko premiestňovať, prehadzovať, preskladávať alebo prelepovať do nových, krajších obalov. Tento bronzer si o mojom úmysle asi myslel svoje a na moje páčenie z jeho pôvodného, už ošúchaného domčeka zareagoval protestným "puk". A "prásk". A škodoradostne sa na cimpr-campr rozletel. Ale na mňa si nepríde. Hneď som vedela, že stará plechová krabička z malinových francúzskych cukríkov bude výbornou skrýšou pre môj nový, teraz už sypký bronzer. (A taký som vždy chcela;-).

...keď plačem nad vyschnutou špirálou
alebo: keď mám doma novú, čerstvú miniverziu High Impact a starú, vyschnutú (ale obľúbenejšiu) miniverziu Lash Doubling. Ja som vedela, prečo som ju nevyhodila. O pol druhej v noci vyskakujem z postele, potichúčky, potme obe špirály nahmatávam na kozmetickom stolíku a cupitám tajne do kúpeľne. Keby som to neurobila hneď, asi by som ani nezaspala;-). Všetko dokonale čistím, dezinfikujem a výborne sa bavím. Komu by sa chcelo spať, keď mu pod rukami vzniká nová špirála? Ešte vymeniť vrchnú časť hrdla, ktorá zachytáva prebytočnú farbu (a ktorá je pri High Impact širšia ako pri Lash Doubling), no a môžem ísť (teraz už spokojne) spať.

...keď hľadám nový odličovač
Jednofázový či dvojfázový? A bude to stačiť? Nebol by lepší nejaký trojfázový? Alebo radšej micelárna voda? Alebo olej? V hlave mi hučí a google ide naplno;-). V tom narazím na info u IYF, ktorá vatový tampón pri použití oleja najskôr navlhčí termálnou vodou. Ha! Odvtedy je môj kozmetický olivák opäť na stole (hneď vedľa Avene Eau Thermale) pripravený perfektne mi poslúžiť. A ja už nemusím trojfázovo googliť;-). 

...keď sa kozmetika začne nebezpečne míňať
Poznáte ten pocit, keď sa objem vašej pleťovej, tonizačnej alebo micelárnej vody (alebo akejkoľvek inej kozmetiky;) dostane pod svoju polovicu? Tam nastupuje "zdravý rozum". Treba okamžite vyraziť na lov a nákup nejakej novej. Veď tá súčasná sa mi zachvíľku načisto minie! (Pravdepodobne mi ale vydrží ešte niekoľko týždňov až mesiacov, ale nehovorte to nikomu.) No to mi, samozrejme, nezabráni kúpiť minimálne DVE ďalšie. Ale vďaka tejto náhlej a okamžitej nákupnej horúčke som bola v správnom čase na správnom mieste a ukoristila 400ml micelárnu vodu od Avene za výpredajovú cenu. Veď hovorím, zdravý rozum...;-))

To isté platí aj o týchto farebných papierových krabičkách s vreckovkami. Chodím na ne (väčšinou) do DM a vždy sa teším, aké nové vzory a potlače na nich objavím (a aké si kúpim do zásoby, keď sa mi tá doma už míňa). Ružová so slonmi, strieborná s vtáčikmi, modrá s parníkom, azúrová s kvietkami, biela s malými krabmi a rybičkami... 
Možnosť, že by sa jedna minula a okamžite som ju na stole nemohla nahradiť ďalšou, je absolútne neprípustná.

No čo. Každý máme niečo;-).


6 komentárov:

  1. Pri tebe aby sa jeden tešil na kozmetické "nehody" alebo minuté výrobky ! :)) parádne nápady :) ehm, a nákupy vo veľkom (veď do zásoby! To musím!) sú mi dôverne známe ... :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No čo mám dodať Bashi, keď mi tak rozumieš! Na minuté veci sa ja veru fakt teším, ale niektoré potvory sa nie a nie minúť!;) Ako si mám potom obhájiť tie nákupy? Skúsim tvoj argument: "To musím!" - ten sa mi celkom pozdáva;-)).

      Odstrániť
  2. zdravý rozum nepustí a kým peňaženka áno, tak prečo nie... (skvelá veta)
    navyše nikdy nevieš, kedy sa ti niečo-všetko nezíde (niečo sa rozbije, niečo vyleje alebo dotyčný ružový slon pozrie romantiku a la "The Notebook" a spotrebuje všetky vreckovky (to najskôr, slony majú veľké nosy a dušu, veď :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda taký slon by mohol potrebovať riadne veľa kapesníčkov. Hlavne, ak by bol smutný. Alebo zaľúbený. ...aj keď, to sa nevylučuje... Smutne zaľúbený slon. Ježiš to je smutné! Ešteže mám v zásobe dosť vreckoviek:-)).
      Ďakujem A.G., za skvelé vety!;-)

      Odstrániť
  3. Ta krabička od cukríkov je nádherná, nevěřím Ti, Dandelijon, že ona "nemilá" záležitost s bronzerem byla nehoda, určitě jsi to měla všechno do detailu naplánované, protože výsledek je dokonalý ;-) A výroba nové řasenky... mě by ani nenapadlo, že něco takového jde! Odteď začínám schraňovat ještě víc vysloužilých kosmetických "obalů" než dřív :-) Přeju Ti pondělí stejně milé, jako jsou Tvé články :-) Niki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niki, ty si také zlatíčko. A už za takú krátku dobu si ma dokonale prekukla.;-) Keď sa ozvalo prvé bronzové puk a prásk, neverila som, že sa MNE môže niečo také stať;), ale už o sekundu som sa usmievala popod fúz a oči mi zaiskrili nad mojím diabolským "plánom B". ;-))
      Krásny pondelok aj tebe!♥
      P.S.: Niektoré (tie najkrajšie) obaly by sa skrátka vyhadzovať nemali. Na to by snáď mal byť zákon...:P

      Odstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...