streda 4. septembra 2013

Láska na prvý pohľad

Nikto by už lepší názov tomuto okrúhlemu retro pokladu v ružovom papierovom obale s magnetických zatváraním (ach) nevymyslel. Love At First Blush od Soap&Glory bol naozaj láskou na prvý pohľad. V záplave všetkých rozjasňujúcich shimmer bricks v štvorcových čiernych obaloch všemožných značiek zažiaril tento Pink, Pop&Pearl Cheek Powder ako najjasnejšie slnko. A mne bolo hneď všetko nad slnko jasné... Musí ku mne okamžite docestovať. Hoci aj na koni.

Jedného čerstvého koníka som už pár dní doma mala. A aj to bola láska (ako trám) na prvý pohľad.  (...tiež sa vám to stáva tak často?...) Ten koník, keď môj vyhliadnutý cheek powder uvidel, sám by sa bol najradšej poň rozbehol, nech je doma čím skôr. Žeby sa tiež zaľúbil?


Keď krásna papierová krabička konečne po pár (dlhočizných) dňoch dorazila, bol k nezastaveniu. 
Nevedel sa dočkať, kedy sa škatuľka otvorí a vykotúľa sa z nej...

...to čarovné kolečko. Štyri trblietavé odtiene vo vedľa seba uložených trojuholníčkoch. Chcel vedieť, či tá lákavo zabalená paráda splní jeho očakávania, či bude taká, akú sme si ju spolu vysnívali.

A pozrite, ako to dopadlo. Láska. Na prvý pohľad. Vintage lady sa krásne usmieva na neho a on sa chce zasa svojím líčkom oprieť o ňu. No veď, na to k nám prišla, tak sa nečudujte, že má snáď koník nejaké čudné požiadavky;-).


Prišla k nám zažiariť a rozjasniť nám dni. A, ak ma oči neklamú, darí sa jej to výborne. V jej zrkadielku sa odráža samotné nebo. Výsledná farba je jemná stredne ružová, lesk vysoký, koník nadšený, štetec z prírodného vlasu tiež (bol totiž po dlhej dobe opäť povolaný do akcie), no a - dievča z obalu?

Je stále usmiate. A ja sa s ňou snažím držať krok (a koník cval). Z okrúhlej sexi krabičky urobil si ružovú fešácku stajňu a nič iného rozjasňujúceho odteraz už používať nechce(m).

Stále chodí svoj nový objav otvárať (musí byť neustále na stole) a len tak sa ním (či ňou?) hocikedy pokochať.

A dokonca, keď prvýkrát na vlastné oči uvidel tú hru svetla a tieňa a pochopil jej moc a význam...

...rozhodol sa, že svoj (môj!) nový Soap&Glory powder chce a bude nosiť (či skôr ťahať) stále so sebou. 

Sláva!



24 komentárov:

  1. v douglasovi mám tieto ňuňu rozkošné, dychberúco úchvatné, staro nádherné kozmetické zázraky ochytané z každej strany... a nekúpim (aj keď mi to trhá srdce), lebo si vravím, kým nemám starodávny toaletný stolík s pozláteným zrkadlom na ňom, páperovú labutienku v mosadznej zásuvke a vlnu vo vlasoch, no ako to bude vyzerať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda, máš to premyslené do detailov:D. No ale, možno to chce celú víziu rozbehnúť a začať realizovať práve takýmto malým ňuňu kúskom;-).

      Odstrániť
  2. To je ale moc milý páreček, Tvůj koník a blush lady, sluší jim to spolu náramně! Přeju jim moc a moc nádherných společných chvilek :-) Niki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Niki, môj koník aj blush lady ďakujú za také krásne prianie do ich spoločného života;-). A ja ďakujem za milú návštevu!:))

      Odstrániť
  3. toje zaujimave nič podobne som ešte nevidela:) pekny obal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach áno, na pekné obaly ja počujem;-). Ďakujem Romy:).

      Odstrániť
  4. Pudr (i koník:) je nádherný, já mám taky strašně moc ráda retro obaly:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tieež! No niekedy sa neviem za svet rozhodnúť, či mám radšej dizajn moderný, kovový alebo takéto papierové retro krabičky. Podľa mňa je najlepšie mať z každého niečo;-). To sa potom nemusím medzi ničím rozhodovať a dušu mám na mieste:)).

      Odstrániť
  5. Ten obal je krásný, miluju retro:)
    Jinak musím pochválit tvůj blog, lituju, že jsem na něj nenatrefila dřív, komplet jsem si ho projela a jsem od teď tvou pravidelnou čtenářkou:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Cherish, privítanie novej čitateľky, ktorá zvládla za tak krátky čas prejsť celý tento blog, by si zaslúžilo minimálne malý (ružový) ohňostroj;-)). Takže: bum-bác-prásk! Vítam ťa tu!:) A ďakujem♥...

      Odstrániť
  6. ..Veru veru Dandikov blog treba poznat ;)

    Uz si predstavujem, aku krasnu farbu ti to musi vycarovat lickach...a co este, ked budu poletovat vlocky vo vzduchu... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tinuška, to je ono! To je presné! Tie vločky k tomu! Ako si vedela? Práve som si hovorila, že toto bude ideálne krásna farba/odtieň/lesk/blesk/efekt zimnej kráľovnej;-). Neuveriteľné. Už som ti niekedy hovorila že: "Ty to vieš tak vystihnúť!"? ;)**

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. Ho-hó, díky díky Mooro!:) Je suprový, aj keď trochu *cheeky*, povedala by som:-)).

      Odstrániť
  8. Dandíčku zlatý, jsem zbavená slov i dechu...nemůžu se vynadívat. Tvé fotky, Tvé věcičky, koník, záplava barev na líčka, Tvé vyprávění...nedokázala bych si vysnít krásnější pohádku na dobrou noc (a navíc - tohle není sen, ale pravda). Ach ano - MTR a to sice MOC! :-***

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sláva! Ou jés! Viví, pamätáš, ako som ti písala, že balím flašku ružového a foťák a vyrážam na chalúpku? Tak... som ti zabudla napísať, že som si pribalíla aj koňa.:D No a vzniklo toto. Čas v (pidi)domku sa musí (kreatívne) využiť naplno. A to sice MOC!:D ;-) Hádaj, od koho som sa to naučila;-))♥.

      Odstrániť
  9. oooh, neviem co sa mi paci viac - konik, blush alebo clanok :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásne ... koník je nádherný.
    Blush .. konečne niečo ozaj pekne, štylove a skoro nerozbitné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky Luci, aj za koníka!:-) Tiež je skoro nerozbitný, teda dúfam.:D

      Odstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...