piatok 27. septembra 2013

Zopár (ďalších) septembrových maličkostí

Slnko mi aj cez sklopené žalúzie nástojčivo svieti do okna a ja žmúrim na monitor, obzerám sa okolo seba a cez optiku fotoaparátu hľadám, čo vám v tento slnečný deň ukázať. Lebo kedy je lepšie vytvoriť pár obrázkov, než keď je byt zaliaty svetlom? Možno ak pri prechádzke pochmúrnou jeseňou, zachytávajúc ju na čiernobiele fotografie. Ale to si necháme na inokedy;-). Dnes, takmer na konci septembra, si chcem ešte užiť pár slnečných vitamínov a podeliť sa o ne s vami. Dáte si?:-)

Nejaké tie Super-C vitamíny sa ukryli aj do čistiaceho gélu JASON. Tá marhuľová farba a vôňa ma nenechala chladnou, a tak si teraz moja pleť môže užiť 177ml vitaminózneho koktejlu. Bez parabénov a ftalátov byť celá spokojná. A z obsahu aloe vera a pomarančového kvetu celá rozjasnená (a rozJASONovaná). To sú veci. Vraj refreshing glow... no, ten sa vždy zíde;-).

A vždy sa zídu aj títo dvaja chlapíci z DM. Osviežujúci sprej na nôžky aj do topánok Balea s cukríkovo-citrónovou vôňou (a trávou) v šikovnom, malom balení ideálnom do kabelky aj na ďaleké cesty. No a samozrejme - veľavážený kokosový olej Purity Vision (ktorý z veľkého 300ml balenia čiastočne putoval do menšieho, krajšieho;), šikovnejšieho DIY pohárika.

Prosím nesúďte (a neodsúďte) ma, ale moja hviezdna kolekcia od Gabrielly Salvete sa za posledné dni zasa trochu nebezpečne rozšírila. O nádherne červený odtieň Vampire, ktorý krásne dopĺňa predchádzajúce dva - malinový Rapsberry a ružový Princess... (červený flakónik je trošku ošúchaný na povrchu, no na jeho vnútornej kráse mu to nijako neuberá;-)

 ...a o naozaj hviezdny odtieň Mistero Grey, ktorý je na nechtoch taký nádherný, že sa to snáď ani nedá vypovedať.
Čarovne, nepochopiteľne, nekonečne... Ako vesmír sám.

No a kto by si bol (naivne) myslel, že na mojom stole nepribudol nejaký nový štetec... má pravdepodobne dostatok rozumu, narozdiel odo mňa;-). Ale ten žltý krásavec od Bdelium Tools (skoro ako stvorený na maľovanie farbami) mi v hlave (v oddelení štetcovej posadnutosti, kde inde?) a v kozmetickom srdci vŕtal tak dlho, až kým nezasvietil v mojej zbierke. A svieti tam krásne.

Ako to dnešné slnko, ne/smelo nakúkajúce cez okno.


15 komentárov:

  1. Ako clovek, ktory vlastni dokopy 2 stetce, uprimne zavidim :D:D A kokosovy olej ftw, to sa da pouzit uplne na vsetko! :D
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Moon, dvomi štetcami to vždy začína... ver mi;-). A s kokosom súhlasím! Vlasy, zuby, interne, externe... na všetko:-).

      Odstrániť
  2. moc mě zaujal ten čistící gel Jason, můžu být tak smělá a optat se, kde jsi ho koupila? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasná vec:-), kukuk sem: http://www.iherb.com/Jason-Natural-C-Effects-Pure-Natural-Super-C-Cleanser-6-fl-oz-177-ml/6266 :-)

      Odstrániť
  3. Koukám, že ač nováček, začal Tvůj žlutý štětec hned ostatním kralovat... Není to tak trochu namyšlený týpek? Ale budiž mu odpuštěno, protože vypadá, že na to má plné právo ;-) Niki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Namyšlený týpek je to veru!:D To je to tak vidieť z tej foto? Ach jo, budem mu musieť dohovoriť... A odkážem sa na istú Niki, ktorá má všímavé očko;-).

      Odstrániť
  4. AaaaA... dalsie STARS! Asi som nejaka lakofilka alebo co, ale ja z nich tak nemozem. Aj upirsky a mysticky chcem vidiet na tvojich nechtoch (najlepsia reklama)! Nech sudnost ide bokom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi som aj ja nejaká lakofilka, lebo ja ti táák rozumiem! Snáď za celý rok som si nekúpila toľko lakov, ako teraz za posledné týždne!:D A to keď prišli na trh tie pieskové, chodila som "okolo nich" že: Pfffffff! ... A teraz toto. Strašné. ;-) Dúfam, že už máš nejaký objednaný z toho objaveného shopu, lebo ak nie, ja ti snáď nejaký kúpim a pošlem!:-)
      P.S.: Ukážem na nechtoch rada, ďakujem!:) Najbližšie asi upírsky, ak budem mať správnu upírsku náladu... :P

      Odstrániť
    2. V týždni príde výplata a kupujem jak najatá :D (chabý rým, viem) ...ale teším sa už, najprv asi na Princess a postupne uvidím, kto sa k nám pridá.

      Odstrániť
    3. Tak ten rým nie je vôbec chabý, mohlo by z neho byť dobré heslo pre všetky blogerky;-).

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Nikol(k)a, moja cesta k nim nebola ľahká (v mojom meste sa nikde nepredávajú), ale vozím si ich z výletov po iných mestách, čím svoje čaro ešte zvyšujú:-). Ani objednávka z Parfums sa cenovo vôbec nevyplatila, ale - neodolala som... :-)

      Odstrániť
  6. Vampire lak od GS? ach, chcem ! :D Len nikde som ich u nás nevidela, ajkeď pátram ako sa len dá :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Veronika, snáď raz výjde slnko aj nad slovenskými drogériami a tieto laky v nich ľahko zoženieme:-). Už som videla prvé lastovičky (teda odtiene) aj v drogérii 101, vyzerá to nádejne!;-)

      Odstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...